„Ačiū, Telia Lietuva, už „Euroviziją“! Labai puiku! Iki kitų kartų – niekados“, - apmaudo neslėpė juodą ekraną televizoriuje išvydusi dainų konkurso gerbėja.

Po 21 val. namo grįžusi ir gedimą aptikusi vilnietė DELFI pasakojo, kad iškart bandė susisiekti su interneto ir TV paslaugas teikiančiu operatoriumi.

„Įsijungiau televizorių ir pamačiau, kad nėra signalo. Perkroviau modemą, tačiau situacija nesikeitė. Į „Telią“ skambinau kelis kartus, tačiau į visus juos atsiliepė robotukas. Vėliau niekas su manimi nesusisiekė“, - sako Agnė.

Apie galimus tinklo gedimus „Telia“ klientė informuota nebuvo, o po bandymų pačiai susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi, anot pašnekovės, nuotaika tik dar labiau subjuro.

„Labiausiai piktina tai, kad nebuvo jokių įspėjimų – tokiu atveju „Euroviziją“ būčiau žiūrėjusi ne namuose. Nepavyko jiems sėkmingai prisiskambinti, bendravo tik robotas, kuris nurodė instrukcijas, ko imtis, jei sugedo ryšys. Tačiau pagalbos iš jo šįkart buvo mažai, tik internete sužinojau, kas iš tiesų nutiko – matyt, nutrūko kabelis. Tačiau asmeniškai to man niekas nepranešė“, - pasakojo vilnietė.

Lazdynų mikrorajone gyvenanti Agnė teigia, kad tik savo paieškų dėka sužinojo, kad būtent šioje vietovėje buvo nutrūkęs kabelis, kuris galėjo sutrikdyti interneto ir televizijos veiklą.

„Ne tam moku 35 eurus. Naudojuosi televizija minimaliai ir kai galiausiai noriu ją pasižiūrėti – aptinku juodą ekraną. Planuoju nutraukti sutartį. Esu pasirašiusi ją nuo sausio mėnesio ir čia yra jau trečias gedimas. Kuomet pirmą kartą skambinau, man buvo pasakyta, kad trikdžius pašalins per porą valandų. Antrą kartą jau nebeskambinau. Bet šį kartą net nepavyko prisiskambinti! Būtų 10 eurų, tai dar nieko tokio, bet moku tikrai nemažus pinigus, todėl norisi maksimaliai gerų paslaugų. „Eurovizija“, kaip ir krepšinis, didelis įvykis, kurį įdomu žiūrėti, apie jį visi kalba, o aš likau visa tai stebėti per telefoną, skaitant straipsnius, o ne žiūrint transliaciją“, - teigė vilnietė.

„Telia“ pozicija

„Telia“ komunikacijos atstovas Audrius Stasiulaitis DELFI pasakojo, kad kiekvienas gedimas turėtų būti vertinamas atskirai ir apie jį pranešti turi pats klientas.

„Panašu, kad tai pavienis atvejis. Aišku, labai apmaudu dėl šios moters. Jei ji tikrai yra mūsų klientė, siūlau kreiptis į „Telią“ ir mes kompensuosime tuos duomenis, jei šis gedimas buvo dėl mūsų kaltės“, - teigė komunikacijos specialistas.

Galimybę, kad Agnės televizijos gedimą lėmė Lazdynų mikrorajone vykę šaligatvio tvarkymo darbai, A. Stasiulaitis atmetė, mat šį incidentą „Teliai“ pavyko sutvarkyti iki „Eurovizijos“ pusfinalio pradžios.

„Vakar Lazdynuose vyko statybos darbai ir ten po pietų nutraukė optinį laidą, kuriuo tiekiamos interneto ir televizijos paslaugos. Mūsų žmonės toje vietoje operatyviai dirbo. Ryšys sutriko daliai Lazdynėlių, Bukčių rajono bei Savanorių ir Kirtimų gatvės gyventojų. Buvo keli šimtai žmonių, kurie televizijos nematė iki 22 val., tačiau šis gedimas buvo sutvarkytas. Panašu, kad tai tikrai pavienis atvejis“, - sako jis.

Komunikacijos atstovas pridūrė, kad šiuolaikiniame pasaulyje nutinka visko, todėl svarbu reaguoti greitai ir imtis visų įmanomų priemonių, norint išspręsti problemą.

„Ir Sabonis nepataikydavo, ir raketos nukrenta. Gyvename technologijų pasaulyje, kur viskas vyksta labai kompleksiškai. Žinoma, kad būna, jog žmonėms sutrinka technika. Tai kasdienė mūsų gyvenimo dalis. Apie tai paprastai praneša klientas. Mes tikrai nematome žmonių įrangos gedimų. Yra daugybė būdų apie tai informuoti ir su mumis susisiekti – skambinti, rašyti ar bendrauti tiesiogiai“, - dėstė A. Stasiulaitis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (194)