Šiemet sporto renginį sudrebino ne tik vykusios rungtynės, bet ir per pertrauką pasirodę garsūs atlikėjai, tokie kaip The Weeknd.

Tiesa, šiųmetis „Super Bowl“ paglostė širdis ir lietuviams. Vienoje iš reklamų, transliuotų renginio metu, sužibo ir lietuvių kilmės kovotojos Rose Namajūnas vardas.

Epizode rodoma garsios kovotojos akimirka ringe ir iškovotas laimėjimas. Patirti sunkumai ir nelengvos pergalės – būtent apie jas ir kalbama vaizdo įraše „Believe You Will“.

Pasak „Sporting News“, 30-ies sekunčių ilgio reklamos „Super Bowl“ metu kainuoja apie 5,6 mln. JAV dolerių (4,65 mln. eurų).

Skelbiama, kad didžiausią JAV sporto renginį per televiziją ir per internetą drauge stebi daugiau nei 100 mln. žiūrovų. Būtent dėl šios priežasties ši naktis tampa ne tik išskirtiniu įvykiu sporto aistruoliams, bet ir viena geidžiamiausių vietų reklamos vilkams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (64)