Iš pradžių ritmenbliuzo, vėliau popmuzikos gerbėjus savo talentu pavergęs kanadiečių dainininkas The Weeknd (tikrasis vardas – Abel Tesfaye) atsakančiai pasistengė, kad jo pasirodymas per Supertaurės rungtynių pertrauką taptų tikra sensacija. Minėtina, kad įspūdingo šou kūrimui 7 mln. dolerių (5,8 mln. eurų) atlikėjas skyrė iš asmeninio biudžeto, rašoma portale „People“.

A. Tesfaye atlikto kūrinio įžanga buvo patikėta baltai apsisiautusių atlikėjų chorui. Žibančios choristų kaukės kūrė naktinio miesto panoramos įspūdį. Netrukus Tampos (Florida) stadione pasirodė ir pats The Weeknd. Dainininkas vilkėjo blizgiu raudonos spalvos švarku ir mūvėjo juodomis kelnėmis.

Pasirodymo pradžioje nuskambėjo motyvas iš dainos „Starboy“, netrukus peraugęs į singlą „The Hills“.
Per hitu tapusį kūrinį „Can‘t Feel My Face“ stadioną užplūdo raudonos ir juodos spalvų kostiumais vilkintys šokėjai sutvarstytais veidais.

Prie jų atliekamos choreografinės kompozicijos netrukus prisijungė ir pats A. Tesfaye. Šviesų ir muzikos šou pabaigoje nuskambėjo ne vieno populiariausių dainų sąrašo viršūnėje pabuvojęs kūrinys „Blinding Lights“.

Kvapą gniaužiantį reginį efektingai papildė fejerverkai ir unikalios šviesos projekcijos.

Per kiek anksčiau vykusią spaudos konferenciją trisdešimtmetis A. Tesfaye reporteriams prasitarė, kad pasirodymas vyks ant stadione įrengtos scenos.

„Dėl COVID-19 ir dėl žaidėjų bei darbuotojų saugumo stadione įrengėme sceną, – sakė jis. – Visgi bus naudojama ir aikštė. Norėjome padaryti kažką, ko niekada nedarėme.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)