„The Sun“ paskelbė gimimo liudijimo korekcijų nuotrauką, rodančią, kad šiame dokumente buvo pataisyti tiek Meghan, tiek princo Harry vardai.

Pirminėje gimimo liudijimo versijoje „Rachel Meghan“ buvo įrašyta prieš „Jos Karališkoji Didenybė, Sasekso kunigaikštienė“, bet pataisytame dokumente abiejų jos vardų nebeliko. Princas Harry iš pradžių buvo įvardytas kaip „Jo Karališkoji Didenybė Henry Charlesas Albertas Davidas, Sasekso kunigaikštis“, bet antrojoje versijoje prieš pirmąjį jo vardą dar buvo įterptas žodis „princas“.

Archie gimimo liudijimas
Foto: Vida Press

„The Sun“ bandė tvirtinti, kad toks žingsnis reiškė panieką Kate Middleton, kurios vardas buvo įrašytas jos vaikų gimimo liudijimuose, ir bandymą sulyginti Meghan su princese Diana, kuri Harry gimimo liudijime buvo įvardyta kaip „Jos Karališkoji Didenybė, Velso princesė“.

Laikraštis teigė, kad jiems apie šiuos pataisymus pranešė karališkųjų rūmų komentatorė, ledi Colin Campbell, kuri, savo ruožtu, teigė mananti, kad toks sprendimas buvo „nepaprastas“. Tačiau laikraštis neskyrė dėmesio tam, kad prieš Harry vardą buvo įterptas princo titulas.

Pranešime spaudai, kuris buvo nusiųstas „Harper`s Bazaar“ karališkųjų rūmų reporterei Omid Scobie, M. Markle atstovas spaudai atkakliai neigė pranešimus, jog šie pataisymai buvo atlikti M. Markle ir princo Harry iniciatyva.

„2019 metais pakeisti vardus viešuose dokumentuose nurodė rūmai – tai patvirtina aukšto rango rūmų pareigūnų dokumentai, - skelbė pranešimas spaudai. – To nereikalavo nei Meghan, Sasekso kunigaikštienė, nei Sasekso kunigaikštis.

Matyti, kaip šis Didžiosios Britanijos bulvarinis leidinys ir jo vadinamų „ekspertų“ karnavalas nusprendė apgaulingai pateikti šią informaciją kaip apgalvotą šeimos „panieką“ ir leido suprasti, kad ji pati norėjo savo vaiko gimimo liudijime ar bet kokiame kitame oficialiame dokumente likti bevardė, yra juokinga ar net užgaulu. Pasaulyje vyksta tiek daug dalykų; skirkime dėmesį jiems, o ne dezinformacijai“.

Jei gimimo liudijimą tikrai reikėjo keisti, tuomet kur kas aktualesnis turėjo būti Harry titule praleistas žodis „princas“, nes jis yra jo oficialaus vardo dalis. (Šis titulas įtrauktas visuose trijuose princo Williamo vaikų gimimo liudjimuose.) Kitaip negu Jorko princesės Beatrice ar Kento princesės Michael atveju, „Rachel Meghan“ nėra jos oficialaus titulo dalis, ir „Debrett`s“ etiketo vadove rašoma, kad į ją reikėtų kreiptis „Jos Karališkoji Didenybė, Sasekso kunigaikštienė“.

Meghan Markle ir princas Harry
Foto: Vida Press

Taigi šiuo atveju sprendimas pašalinti „Rachel Meghan“ buvo labiau panašus į gramatinės klaidos ištaisymą, o ne norą kažką akcentuoti. Kadangi ji ir Harry pernai nusprendė veiklai už šeimos ribų nebenaudoti „Jos Karališkosios Didenybės“ titulų, ji dabar įvardijama kaip Sasekso kunigaikštienė Meghan, bet 2019 metų birželį toks sprendimas dar nebuvo priimtas.

Ši praėjusio savaitgalio „The Sun“ publikacija atrodo tarsi sugrįžimas į tuos laikus, kai Meghan ir Harry dar nebuvo atsisakę karališkųjų pareigų ir kai su milžinišku dėmesiu godžiai buvo sekamas kiekvienas šios poros žingsnis. Kartu su neseniai pasirodžiusiu „Daily Mail“ straipsniu, esą M. Markle šią vasarą veikiausiai neatvyks į Didžiąją Britaniją, kad karališkųjų rūmų pareigūnams nesukeltų diplomatinio galvos skausmo, tai yra ženklas, kad bulvariniai leidiniai vis dar konkuruoja, rašydami apie šią porą. Praėjusį mėnesį ši pora dar nežinojo savo 2021 metų kelionių planų, ir vienas jiems artimas šaltinis „Vanity Fair“ sakė, kad daugelis jų planų priklausys nuo koronaviruso pandemijos eigos.