Antradienį 43-ejų K. Westas socialiniame tinkle „Twitter“ paskelbė šachmatinį koliažą, sukurtą iš žymių žmonių bei aktyvistų nuotraukų ir kvadratėlių su užrašu „Kanye 2020 Vision“. „Twitter“ žinutę jis pažymėjo saitažodžiu #2020VISION. Šis užrašas dabar jau – oficialus K. Westo kampanijos šūkis.

Tarp reklamoje panaudotų žmonių nuotraukų – žurnalo „Vogue“ redaktorės Annos Wintour ir aktorės Kirsten Dunst veidai.

Vis dėlto tiek šaltinis iš A. Wintour aplinkos, tiek K. Dunst atstovas patvirtino, kad dėl nuotraukų panaudojimo susitarta nebuvo, rašoma portale People.com. Negavus leidimo naudoti svetimas nuotraukas įstatymai draudžia.

Sunkiai įsivaizduota K. Westo kampanija startavo liepos 4 d. Visuomenė apie ją sužinojo iš „Twitter“ žinutės. Tuojau pat imta domėtis tikrosiomis K. Westo intencijomis, nepamirštant, su kokiomis problemomis jam tenka susidurti. Taip pat įtarimus kelia ir ryšiai su Respublikonų partija, kurie laikytini reikšmingais, nors oficialiai K. Westas – nepriklausomas kandidatas.

K. Westo kampanija nėra nuosekli. Tuo pat metu iš jo teko išgirsti net keletą keistokų pareiškimų, susijusių su šeimos paslaptimis ir prilygstančių kritikai žmonos Kim Kardashian West ir uošvės Kris Jenner adresu.

Kiek vėliau Kim Kardashian West paprašė reaguoti į sutuoktinį su užuojauta ir supratimu, nes jo veiksmai, esą, yra bipolinio sutrikimo pasekmė.

K. Westo politinė komanda savo darbą dirba tylomis, retai (jei apskirtai nors kartą) reaguodama į žiniasklaidos prašymus pateikti išsamesnės informacijos, bet muzikos atlikėjo vardas, šiaip ar taip, bus įrašytas kai kuriuose lapkričio 3 d. įvyksiančių rinkimų biuleteniuose.

Kodėl kampanijos reklamoje matyti A. Wintour ir K. Dunst veidai, kampanijos organizatoriai dar taip pat žurnalistams nė nesiteikė atsakyti.