Reaguodamas į naujojo koronaviruso sukeltas aplinkybes, žurnalas „Sports Illustrated“ sugalvojo, kaip surinkti draugėn gerbėjus, šiems nepaliekant namų, rašo people.com.

Gegužės 20 d. žurnalas savo gerbėjams metė iššūkį ir pasiūlė atkurti jiems labiausiai patikusius „Sports Illustrated“ kadrus neiškeliant kojos iš namų ir paskelbti juos „Instagram“ su grotažyme #SwimsuitIconChallengeon (liet. „Žymiausių kadrų su maudymosi kostiumėliais iššūkis“). Iki šiol daugiau nei penki šimtai socialinių tinklų vartotojų pateikė savas žinomų fotosesijų su praeityje ir dabar garsiais supermodeliais versijas. Prie iššūkio prisijungė ir 1982-ųjų „Sports Illustrated“ viršelio mergina Carol Alt.

59-erių modelis atkūrė 2008-ųjų žurnalo viršelį su Marisa Miller – šis kadras buvo įamžintas paplūdimyje JAV, Mergelių Salose. Šviesiaplaukė gražuolė šiame kadre viršutinę bikinio dalį pakeitė turkio karolių vėriniu. M. Miller derinį užbaigė melsvomis bikinio kelnaitėmis, vėjo sutaršytais plaukais ir kūno spalvos blizgesiu padailintomis lūpomis. Fotosesijos rezultatas – seksuali paplūdimio nuotrauka, vienas žymiausių „Sports Illustrated“ kadrų.

Trečiadienį C. Alt, pati ant žurnalo viršelio pasirodžiusi iš viso šešis kartus, „Instagram“ pasidalijo įspūdinga sava žymiosios nuotraukos versija su prierašu: „Man labai patiko viršelis su M. Miller atvaizdu. Todėl nusprendžiau sukurti savąjį viršelio variantą!“.


Nuotraukoje (užfiksuotoje „iPhone 11 Pro Max“) žvaigždė paliko nedaug vietos vaizduotei: ji prisidengė vos keliais karolių vėriniais ir kukliomis juodomis bikinio kelnaitėmis. Ji pozuoja lygiai taip pat kaip M. Miller. Matyti, kad, pasitelkusi „Photoshop“, ji save įklijavo saulėlydžio prie vandenyno fone, taip siekdama atkartoti 2008-ųjų viršelio foną.

„People“ žurnalui C. Alt pasakojo atkūrusi ir viršelį su Kate Upton, tačiau galiausiai nusprendė pateikti savąją M. MIler viršelio versiją.

„Man visada labai patiko abu viršeliai: jie atrodo gražiai, seksualiai ir šviežiai“, – sakė modelis ir pridūrė, kad jai „iš tiesų patiko“ išlaisvinti savo kūrybines galias, pasinaudoti savais ištekliais ir taip įgyvendinti „Instagram“ iššūkį.

„Oho!“, – įrašą pakomentavo televizijos realybės serialo „The Real Housewives of New York City“ žvaigždė Ramona Singer.

Po kelių dienų C. Alt pasidalijo dar vienu šiam socialinių tinklų iššūkiui skirtu įrašu: šįkart tai buvo vaizdo įrašas – savotiškas rinkinys, sudarytas iš gerbėjų, nutarusių atkurti du žymiuosius jos „Sports Illustrated“ skirtus atvaizdus, vaizdų. Pirmojoje nuotraukoje matyti, kaip viena socialinių tinklų vartotoja, vilkinti pastelinės alyvinės spalvos vientisą maudymosi kostiumėlį, pozuoja prie amerikiečių greitojo maisto restoranų tinklo „Taco Bell“ ženklo. Antrojoje nuotraukoje C. Alt įvaizdį atkartoti bandanti moteris vilki nėriniuotą juodos spalvos vientisą glaustinukę ir stovi rankomis apglėbusi save.

„Aš nukopijavau Marisą, bet negaliu net išsakyti, kaip man malonu, kad kopijuoju ne tik aš, bet ir mane, ir daro tai taip puikiai ir kūrybingai! Buvau nepaprastai nustebinta!", – džiaugėsi C. Alt.

Modelis tęsė: „Aš vos nenugriuvau nuo kėdės, kai nuotraukoje išvydau „Taco Bel“ ženklą! O į Hannos nuotrauką teko gerai įsižiūrėti, nes iš pradžių pamaniau, kad joje pavaizduota esu aš – viskas dėl to, kaip nuostabiai jai tiko tas maudymosi kostiumėlis. Tiesiog puiku, kokios judvi šaunios. Ačiū, ačiū jums už visus šiltus jausmus. Judviem taip pat siunčiu gražiausius linkėjimus!“.


Prisimindama laikus, kai buvo maudymosi kostiumėlių modelis, C. Alt „People“ pasakojo, kad iš pradžių ji ir jos kolegės modeliai buvo daugiausia susitelkusios į tai, kaip pakliūti ant „Sports Illustrated“ viršelio.

Tačiau metams bėgant jai „šis dalykas ėmė darytis gerokai visapusiškesnis“, sakė modelis ir pridūrė: „Visa tai vis labiau siejasi su moterų įgalinimu, džiaugsmu dėl kūnų įvairovės, žavėjimusi skirtingo amžiaus ar etninės priklausomybės moterimis, o užvis labiausiai – su sėkmingų moterų istorijų nušvietimu, nesvarbu, ar jos būtų verslininkės, sportininkės ar užsiimtų kita veikla“.

„Visados jaučiau, kad egzistuoja savotiškas abiems pusėms naudingas modelių ir žurnalo tarpusavio ryšys“, – aiškino C. Alt.

Pozityvų požiūrį į kūną skatinantis judėjimas įgijo pagreitį dar tada, kai C. Alt intensyviai dirbo modeliu, ir pamažu vis stiprėjo, o „Sports Illustrated“ maudymosi kostiumėlius vilkintiems modeliams ir įžymybėms skirtas leidinys „SI Swimsuit“ buvo vienas pirmųjų mados industrijoje, ėmusių demonstruoti atsidavimą įvairovei.

„Man labai patinka tai, ką per daugelį metų nuveikė „SI Swimsuit“. Šio leidimo viršeliai yra įgalinantys, seksualūs ir dailūs. Jie suteikė įvairovės šiame leidinyje pasirodžiusių moterų biografijoms – juk tai yra tiesiog nuostabu“, – pasakojo C. Alt.

Kalbėdama apie visą mados industriją, C. Alt sakė iš patirties žinanti, kad ji nužengė „labai ilgą kelią“.

„Kai pradėjau dirbti šioje srityje, situacija buvo tokia, kad jei norėjai atsidurti ant bet kokio viršelio, privalėjai turėti šviesius plaukus. Stiliaus atžvilgiu nebuvo jokios laisvės. Mūsų nuotraukos buvo griežtai kontroliuojamos ir suvaržytos. Pamenu, kai karjeros pradžioje su Christie Brinkley dalyvavau katalogui skirtoje fotosesijoje – mums buvo draudžiama net paliesti vienai kitą, nes tai galėjo atrodyti pernelyg prieštaringai. Vėliau, devintajame dešimtmetyje, merginos ėmė eksperimentuoti su įvairiomis plaukų spalvomis, kirpimais, ėmė garsiau kalbėti apie tai, kaip nori atrodyti“, – pasakojo modelis.

Ji pridūrė: „Mados industrija ir toliau keičiasi, auga, ėmė įtraukti vis daugiau dalykų, kurie anksčiau atrodė nepriimtini“.