Daugiau nei dešimtmetį šlovės ir žinomumo spinduliuose besimaudanti Kardashanų ir Jennerių giminė savo skandalais ne veltui masina tiek žmonių visame pasaulyje. Jeigu kalbėtume apie jų turtus, jais domisi net ir aršiausi šeimos realybės šou kritikai. Apie šios netradicinės šeimynėlės verslo modelį ir jo generuojamą pelną rašomi straipsniai, kuriamos tinklalaidės, netgi rašomos knygos. Tik niekam tie pinigai nerūpi taip smarkiai, kaip patiems šeimos nariams, kiekvienais metais atsiduriantiems „Forbes“ turtingiausių garsenybių sąrašuose.

Taigi, kai jauniausia klano narė Kylie Jenner pardavė 51 proc. savo kosmetikos bendrovės „Kylie Cosmetics“ grožio priemonių gigantui „Coty“ ir sausį savo turtą išaugino iki 1,2 mlrd. dolerių, džiaugėsi visa šeima. Šis sandoris turėjo patvirtinti tai, ką visada kalbėjo pati jaunoji verslininkė, ir ką 2019 metų kovą oficialiai pripažino „Forbes“: Kylie Jenner iš tikrųjų milijardierė – bent jau tokia buvo iki smogiant naujajam koronavirusui.

„Kylie – šiandienio pasaulio ikona, puikiai jaučianti, ko nori kosmetikos vartotojas“, – lapkritį skelbdamas apie įsigijimą kalbėjo „Coty“ valdybos pirmininkas Peteris Harfas.

Tik dabar yla išlindo iš maišo. Paviešinus pastarųjų šešių mėnesių „Coty“ finansinius rezultatus į dienos šviesą iškilo viena iš geriausiai šeimos slėptų paslapčių: Kylie verslas iš tikrųjų žymiai mažesnis ir ne toks jau ir pelningas, nei kad tiek metų visiems pasakojo šeima. Ką gi, pavyko pergudrauti ir „Forbes“.

Žinoma, nekaltas melas, nutylėjimai ir pramanai – elgesys, kuriuo šeima, „žinoma dėl to, kad yra žinoma“, garsėja ir nė kiek nesigėdija. Tik šis pavyzdys – labai aiškus įrodymas, kaip desperatiškai superturtingi žmonės nori atrodyti dar turtingesni.

„Galbūt netgi būtų galima teigti, kad Kardashanų ir Jennerių šeimoje viskas išpūsta. Tam, kad sėkmingai vystytų savo prekės ženklą, turi pasirodyti didesni nei yra“, – konstatuoja turto analitikė Stephanie Wissink.

Taigi, remiantis nauja informacija ir atsižvelgiant į COVID-19 įtaką grožio industrijos bendrovių akcijų kainoms bei vartojimo sumažėjimui, „Forbes“ dabar skaičiuoja, kad K. Jenner, po sandorio po mokesčių gavusi tik 340 mln. dolerių, nebėra milijardierė.

„Forbes“ straipsnį išvydusi K. Jenner „Twitter“ parašė atsaką.

„Kokio velnio dėl to atsikėliau? Maniau, kad šis puslapis turi gerą reputaciją. Ką čia matau, yra tik netikslūs išvedžiojimai ir nepatvirtintos prielaidos. Aš niekada neprašiau jokių titulų ir viso šio laikotarpio metu tikrai nesistengiau meluoti“, – rašė K. Jenner.


Kaip ir kitais šeimynėlės verslų atvejais, Kylie verslas prasidėjo nuo skandalo. Jauniausia klano narė daugiau nei metus bulvarinei žiniasklaidai neigė įtarimus, esą, naudojasi lūpų putlinimo injekcijomis. Galiausiai 2015 metais nusileido ir pripažino tiesą. Tikrai nesijautė kalta ar susigėdusi, prigauta tiek laiko melavusi į akis. Tiesiog kartu su motina Kris nusprendė pasinaudoti atsiradusia galimybe iš to užsidirbti.

Neilgai trukus iki tol pajamų iš modelio darbo, reklamos ir realybės šou „Keeping Up With the Kardashians“ gaudavusi mergina 2015 metų lapkritį pristatė pirmuosius 15 tūkst. rinkinių lūpoms – lūpų pieštuką ir derančius lūpų dažus. Pasinaudojusi sumania instagramo rinkodara, mergina 29 dolerius kainuojančius rinkinius pardavė akimirksniu. „Nespėjau net atnaujinti puslapio, ir viskas buvo parduota – per minutę“, – K. Jenner pasakojo „Forbes“.

Realybės šou Kardashianų ir Jennerių šeimą išgarsino visame pasaulyje, tačiau svarbiausia tai, kad jie sugebėjo savo žinomumą paversti verslu – ėmė siūlyti kone viską: pradedant mobiliaisiais žaidimais ir baigiant kosmetika.

2016 metų pabaigoje K. Jenner jau galėjo pasiūlyti kelias dešimtis skirtingų produktų, o kosmetikos rinkos naujokės reputacija augo tarsi ant mielių. Po kelių mėnesių 2016 metų liepą ant „Forbes“ viršelio atsidūrė jos sesuo Kim Kardashian West – tą pačią sekundę Kylie atstovai spaudai nusprendė imtis misijos „Kylie ant „Forbes“ viršelio“. Per pirmuosius 18 verslo mėnesių pajamos pasiekė 400 mln. dolerių, sakė jie, iš kurių 250 mln. dolerių – grynasis Kylie uždarbis. Pradėję jausti spaudimą, buvo priversti pateikti įrodymų.

Per sutikimą su šeimos nariais ir jų atstovais Kris Jenner namuose Hiden Hilse „Forbes“ žurnalistai pamatė mokesčių deklaraciją, kurioje juodu ant balto buvo parašyta: 2016 metais pajamos siekė 307 mln. dolerių, o asmeninis Kylie pelnas tais metais siekė 110 mln. dolerių. To būtų pakakę atsidurti „Celebrity 100“ turtingiausiųjų sąrašo antroje vietoje po Taylor Swift, paaiškino šeimos finansininkas. Deja, bet dokumentai, nors ir atrodė labai autentiškai ir buvo su pačios Kylie parašu, nebuvo tokie jau įtikinantys, nes istorija, jog „Kylie Cosmetics“ vos per vienerius metus nuo nulio išaugo iki 300 mln. dolerių pardavimų, tiesiog per graži, kad būtų tiesa.

Pasitarę su nemažai analitikų ir rinkos ekspertų, kuriems visiems Kylie teiginiai pasirodė prasilenkiantys su realybe, „Forbes“ suskaičiavo, kad Kylie realus pelnas turėtų siekti apie 41 mln. dolerių, o tai geriausiu atveju 59-oji vieta 2017 metų sąraše. Kris buvo „siaubingai pasipiktinusi“, neteko ilgai laukti šeimos atstovų spaudai atkirčio.

Po dviejų mėnesių WWD, dar geriau žinomame kaip „mados Biblija“, pasirodė publikacija, kurioje pateikti tie patys įspūdingi skaičiai, kuriuos Jenneriai bandė įpiršti „Forbes“. „Buvo labai daug kalbama apie jos verslo dydį, skaičiavimai svyruoja nuo 50 iki 300 mln. dolerių. Ką gi, turime labai blogų žinių patyrusiems grožio pramonės žaidėjams: K. Jenner lengvai perkopė didžiausią ribą. „Kylie Cosmetics“ pardavimai vos per 18 mėnesių sudarė 420 mln. dolerių, sakė K. Jenner“, – buvo rašoma straipsnyje. Tai buvo pirmas kartas, kai šeima viešai kalbėjo apie verslo dydį ir WWD „pateikė įrodymų“.

Dangų remiantys pardavimų skaičiai, kuriuos kartojo visi – nuo „People“ iki CNBC ir „Fortune“ – panašu, įsitvirtino. 2018 metų vasarą, kai „Forbes“ nusprendė suskaičiuoti Kylie turtus turtingiausių moterų sąrašui, paaiškėjo, kad grožio industrijos nuomonė apie Kylie verslą pasikeitė. Tie didžiuliai skaičiai visiems ėmė atrodyti „labai realūs“, pareiškė viena analitikė. Kitas pridūrė, kad pajamos siekia apie 350 mln. dolerių. Ir tie skaičiavimai vis augo. 2018 metais Piper Jafrray pareiškė, kad kalbama apie 400 mln. dolerių. O „Oppenheimer“ prognozavo, kad 2020 metais pajamos viršys 700 mln. dolerių.

Jenneriai pasiūlė savų skaičių: 2017 metais pardavimai augo 7 proc. iki 330 mln. „Nė vienas nuomonės formuotojas socialinėje žiniasklaidoje neturi tiek sekėjų, kiek Kylie pastaruosius du su puse metų“, – tuo metu „Forbes“ sakė elektroninės prekybos platformos „Shopify“, besirūpinančios Kylie internetine parduotuve, atstovai.
Atsižvelgiant į tokią sparčią sėkmę, kurią patvirtina industrijos šaltiniai, be to, 2016 metų turto deklaracijos, Kylie 2018 metų liepą papuošė „Forbes“ viršelį, turtingiausių savarankiškai verslą sukūrusių moterų sąraše ji atsidūrė 27-oje vietoje. Sulaukusi dvidešimties, remiantis skaičiavimais, ji buvo verta 900 mln., taigi buvo realu manyti, kad ji greitai taps jauniausia milijardą iš savo verslo susikrovusi moteris istorijoje.

„Ačiū už šį straipsnį ir pripažinimą“, – instagrame parašė K. Jenner. Kim Kardashian West socialinėje žiniasklaidoje pasveikino seserį net du kartus. „LABAI didžiuojuosi“, – pagaliau patenkinta pripažino Kris Jenner.

Kitą mėnesį Kylie Vakarų Holivudo naktiniame klube „Delilah“ atšventė 21-ąjį gimtadienį Barbės tema. Šventėje koncertavo Travisas Scottas ir Dave‘as Chappellle. Padavėjai vilkėjo marškinėlius su „Forbes“ viršeliu su Kylie. Kitų metų pradžioje Kylie peržengė ir dešimties skaitmenų ribą.

Visos abejonės, kad Kylie negali būti milijardierė, dingo 2019 metų lapkritį, kai 8,6 mlrd. dolerių įplaukų „Coty“ už 600 mln. dolerių įsigijo 51 proc. „Kylie Cosmetics“ – merginos turtas pasiekė 1,2 mlrd. dolerių. Šis sandoris 116 metų istoriją skaičiuojančiai „Coty“ buvo tarsi gaivaus oro gurkšnis, o Kylie – galimybę plėstis, žinoma, daug pinigų, ir įrodymą, jog milijardierės statutas nėra pramanai.

Pakalbintas vyriausiasis „Coty“ finansininkas sandorį įvertino kaip „įtikinamą finansinę lygtį“, padėsiančią „Coty“ „paversti modernia, augančia ir pelninga grožio pramonės žaidėja“. Analitikai nuo pat pradžių buvo nusiteikę skeptiškai. Atrodė, kad „Coty“ permoka už garsenybės prekės ženklą, kuris gali būti laikinas kaprizas. Kiti atvirai klausė, kodėl „Coty“ mano, jog Kylie ir ateityje norės reklamuoti šį verslą.