Tiesa, šiemet koją organizatoriams ir iškilmingos ceremonijos svečiams kiek pakišo oras. Dar prieš renginį prognozuota, jog tuo metu Los Andžele lis lietus.

Ir nors pats raudonasis kilimas Holivudo Dolby teatre yra tik 152 metrų ilgio, ant jo vyksta daug svarbių dalykų: žvaigždės demonstruoja savo prabangius įvaizdžius, jas kalbina žurnalistai, fotografuoja fotografai ir vyksta reklaminių užsakymų varžybos...

Šiam vakarui svečiai ruošiasi itin atsakingai ir ilgai, nes, niekam ne paslaptis, nuotraukos pasklis po pasaulio žiniasklaidą ir jų įvaizdžio detalės bus nagrinėjamos itin skrupulingai.

Apranga gali būti ne tik stilinga arba ne, ji gali tapti ir pareiškimu. Štai režisierius Spike'as Lee savo violetinės spalvos auksu puoštu kostiumu nusprendė pagerbti tragiškai žuvusią NBA legendą Kobe Bryantą. To neleido nepastebėti ir ant kostiumo atlapų bei nugaros išsiuvinėti krepšininko marškinėlių numeriai.

Kelios įdomios detalės apie raudonąjį „Oskarų“ kilimą. Tiesą pasakius, jis tik vadinamas raudonuoju, tačiau tikroji jo spalva vadinama „burgundiška“ arba „Akademijos raudonoji“ (šis pavadinimas ir kilo nuo šių apdovanojimų, kuriuos rengia Kino akademija).

Kilimo patiesimu nuo 2008 metų rūpinasi viena ir ta pati įmonė, kilimas naudojamas tik šiam renginiui ir jam pasibaigus išvežamas sunaikinimui. Kokiu būdu – neatskleidžiama.

Išlipus iš limuzino, ceremonijos svečiams tenka praeiti būrį gerbėjų, vėliau patenkama į zoną, kurioje pozuojama fotografams ir laukia TV transliacijų vedėjai. Ant raudonojo kilimo patenka ne visi ceremonijos svečiai, tik pačios ryškiausios asmenybės ir nominantai. Daugelio jų antrosios pusės tuo metu palydimos į salę per kitus įėjimus.

Dolby teatro salėje ceremoniją iš viso stebi apie 3300 garbingų asmenų, o raudonuoju kilimu žengia tik priklausantys taip vadinamam „A sąrašui“. Šie svečiai į renginį atvyksta pagal griežtą eiliškumą.

Kodėl taip svarbu nusifotografuoti?

Ryškiausios kino žvaigždės, galima sakyti, kovoja ne tik dėl teigiamo stilistų įvertinimo, bet ir fotografų dėmesio. Nes tai joms irgi uždirba nemažai pinigų!

Garsenybės prieš renginius su įvairiomis kompanijomis pasirašo sutartis ir ant raudonojo kilimo privalo pareklamuoti jų produkciją. „Vogue“ rašo, jog pasirodymas su tam tikro dizainerio aprėdais, bižuterijos kompanijos papuošalais ir pan. žinomam žmogui į banko sąskaitą grįžta šešiaženklėmis sumomis.

Pavyzdžiui, Charlize Theron už tai, kad ant raudonojo kilimo segėjo Chopard auskarus, gavo 298 tūkst. dolerių.

Vienu įsimintiniausių visų laikų įvaizdžiu ant raudonojo kilimo laikomas Cate Blanchett pasirodymas 2014 metų „Oskarų“ ceremonijoje. Aktorė buvo pasipuošusi suknele ir papuošalais, kurių vertė – daugiau nei 18 milijonų dolerių. Tiesa, rekordas iki šiol priklauso Lady Gagai, kuri praėjusiais metais į renginį atvyko su įspūdingu kaklo papuošalu, vertinamu net 40 milijonų dolerių, nors jo kūrėjai, kompanija „Tiffany“ teigia, kad vėrinys neįkainojamas.

O kas nuginkuos ar stiliaus fiasko patirs šiandien?

Raudonojo kilimo akimirkos – nuotraukų albume (nuolat pildoma):