Tiek Middleton, tiek Markle neretai segi nebrangius auskarus prie prabangių suknelių, paltų ir kostiumėlių. Iš pirmo žvilgsnio pasirinkimas atrodo neįprastas, tačiau mados ekspertai sako, kad daugeliui prieinamu juvelyrinius dirbinius jos renkasi dėl strateginės priežasties, - rašoma thelist.com.

Tad kokio pigumo auskarus segi M. Markle ir K. Middleton?

Kaip rašo „Insider“, šią tendenciją žmonės pastebėjo 2019 m. birželį – tada K. Middleton segėjo „Accessorize“ auskarus už 10 dolerių ir vilkėjo „Sandro Paris“ suknelę, kainuojančią 222 dolerius. 2019 m. rugsėjį ji buvo pasipuošusi Emilijos Wickstead suknele už 2 000 dolerių, o jos auskarai iš „Accessorize“ kainavo vos 6 dolerius.
M. Markle irgi nevengia pigios bižuterijos. 2019 m. rugsėjį ji vilkėjo dizainerio Valentino suknelę už 10 000 dolerių ir segėjo iš draugės skolintus auskarus, kurių kaina – vos 6 doleriai. Tą patį mėnesį kelionėje po Afriką ji buvo pastebėta, seginti „Madewell“ auskarus už 30 dolerių.

Kate Middelton
Foto: Vida Press nuotr.

Kaip teigė mados ekspertė Cecile Duclos, pigių auskarų derinimas prie brangių suknelių reiškia, kad M. Markle ir K. Middleton savo išvaizda tarsi kreipiasi į platų socialinį ir ekonominį žmonių spektrą.
„Prabangių daiktų derinimas su nebrangiais masinės gamybos daiktais – strateginis sprendimas. Aukštos klasės prekės ženklų, garsių dizainerių gaminami drabužiai – tarsi kreipimasis į mados pasaulį. Kruopščiai atrinkti tie drabužiai rodo išmanymą ir remia mados pasaulį“, – sakė ekspertė.

Karališkos šeimos atstovai, priešingai nei daugybė influencerių, nesiekia surinkti daugiau instagramo sekėjų. Pasak C. Duclos, jie savo išvaizda gal pelnyti visuomenės populiarumo, kuris ateityje gali būti labai vertingas diplomatiniams, politiniams reikalams.
Nebrangi juvelyrika apeliuoja į tas, kurios neįperka brangių dizainerių suknelių, tačiau vis tiek žavisi K. Middleton ir M. Markle stiliumi.

„Įperkamus daiktus renkasi tam, kad pasiektų įvairią auditoriją, – aiškino C. Duclos. – Tai – visuomenė, kuri gal žavisi mada, bet ne visada įperka dizainerių kūrinius. Populiarių prekės ženklų naudojimas sumaniai demonstruoja, kad tai – praktiška asmenybė iš karališkos šeimos, kuri apsiperka tose pačiose vietose, kaip ir likusi gyventojų dalis.“

Meghan Markle
Foto: Vida Press nuotr.

Neturime įrodymų, kad M. Markle ir K. Middleton sąmoningai stengiasi papirkti gerbėjas nebrangiais aksesuarais. Karališkos šeimos reikalų apžvalgininkas Richardas Fitzwilliamsas sako, kad toks stilius daro jas artimesnes daugumai.

M. Markle ir K. Middleton renkasi ne tik pigius papuošalus, bet ir drabužius. 2019 m. spalį „Essence“ parašė, kad ture po Afriką M. Markle vilkėjo 139 dolerių kainavusią suknelę. „People“ rašė, kad ji dažnai vilki „Everlane“ prekės ženklo drabužius, kurio kašmyro kolekcijos gaminiai lapkritį buvo pardavinėjami po 100 dolerių.
2018 m. „Insider“ pastebėjo, kad M. Middleton į labdaringas polo rungtynes apsivilko „Zara“ suknelę už 90 dolerių. 2017 m. ją matė su „Zara“ kelnėmis už 50 dolerių.

Akivaizdu, kad tapusios karališkos šeimos narėmis, K. Middleon ir M. Markle per daug nepasikeitė. Nieko stebėtino, kad daugelis pavydi joms ne tik stiliaus, bet ir mielo būdo, geranoriškumo.