Vien per pastaruosius metus BTS du kartus pirmavo „Billboard“ albumų šimtukuose, dalyvavo laidose „Graham Norton Show“, „The Tonight Show With Jimmy Fallon“ ir „The Late Late Show With James Corden“, o Pietų Korėjoje juos apdovanojo ordinu už nuopelnus kultūrai.

O 2013 m. septyni dabartiniai publikos numylėtiniai buvo tik daug pastangų dedančių paauglių grupė, turinti svajonių. Laimė, jie fiksavo nueitą kelią socialiniuose tinkluose.

Metro.co.uk peržiūrėjo BTS tviterio įrašus ir nuotraukas iš jų muzikinės veiklos pradžios – nieko stebėtino, kad nuotraukos puikios.

Oficialiai BTS debiutavo televizijoje su singlu „No More Dream“ 2013 m. birželio 13 d. – tada jie dar vadinosi „Bangtan Boys“.

Tviterio nuotraukose debiuto vaikinai demonstruoja hiphopo stilių – platūs šortai, auksinė grandinėlės ir pan.

Nors jau esame įpratę prie vaikinų eksperimentų su plaukų spalva, ankstesniais laikais visi buvo tamsiaplaukiai.

Dabar grupės nariai – žvaigždės, tad savaime suprantama, kad jie neturi laiko atsakinėti į gerbėjų žinutes tviteryje. O anksčiau, po savo debiuto jie bendraudavo su gerbėjais. 2013 m. vasarį grupės lyderis parašė: „Tarptautiniams gerbėjams. Čia – repo pabaisa (angl. rap monster), atsiprašau, kad ne visiems atrašėme. Galbūt dabar galime bendrauti angliškai.“

Grupė turi didžiulį gerbėjų būrį ir Lietuvoje. Tai rodo faktas, kad iškart, kai „Forum Cinemas“ paskelbė apie į kino teatrų ekraną atkeliaujantį jų filmą-koncertą „Burn the Stage: the Movie“ bilietai buvo išpirkti per keletą valandų.

Filmo pagrindu tapo itin populiarus pernykštis grupės koncertinis turas „Wings“. Juostoje taip pat užfiksuoti unikalūs kadrai iš vaikinų repeticijų ir laisvalaikio bei dar niekur neskelbti interviu su visais septyniais grupės nariais.

BTS istorija prasidėjo 2012 m., kai po kelių pasikeitimų buvo suformuota dabartinė grupės sudėtis. Septyni charizmatiški jaunuoliai, kurių amžius tuo metu buvo tarp 15 ir 20-ies metų, netruko tapti tikra K-pop sensacija gimtojoje Pietų Korėjoje, o netrukus – ir Japonijoje. Tačiau tai buvo tik pradžia. Sumaniai išnaudodami socialinės medijos kanalus, RM, V, J-Hope, Jin, Jimin, Jungkook ir Suga netrukus išsiveržė ir į tarptautinę erdvę, o pernai vaikinų populiarumas tiesiog sprogo. Kažkada dar lyginti su „One Direction“, „'N Sync“ ar „Take That“, dabar BTS paprasčiausiai vadinami didžiausia visų laikų vaikinų grupe.

Dar 2016 m. spalį BTS tapo pirmąja Korėjos grupe, užėmusia pirmąją vietą „Billboard Social 50“ sąraše, vertinančiame muzikos grupių ir atlikėjų socialinės medijos kanalų aktyvumą.

Tačiau tikra bomba tapo pernykštis BTS Gineso rekordas, kuomet grupė tapo absoliučia „Twitter“ rekordininke: BTS įrašai šiame socialiniame tinkle buvo „pamėgti“ arba re-tweet‘inti daugiau nei pusę milijardo kartų.

Žurnalo „Forbes“ Korėjos redakcija BTS vaikinus išrinko įtakingiausia šių metų įžymybe; žurnalas „Times“ vos prieš porą savaičių grupei paskyrė viršelį ir pavadino vaikinus „ateinančios kartos lyderiais“; o rugsėjo mėnesį grupė, kaip UNICEF ambasadoriai, buvo pakviesti sakyti kalbą Jungtinių Tautų būstinėje.

Pasaulinė sensacija iš Pietų Korėjos laužo stereotipus ir keičia ne tik muzikinę sceną, bet ir pasaulio istoriją.