Disciplinuotas ir reguliarus sportas bei sveika mityba, ypač daug vaisių ir daržovių, yra itin svarbūs. D. Moore pripažįsta praeityje turėjusi dietinių pakilimų ir nusileidimų. Tačiau ji pabrėžia, kad sveikatai ir laimei svarbu mylėti save ir priimti savo kūną tokį, koks jis yra.

Štai ką tiksliai reikia daryti, kad atrodytume taip jaunatviškai kaip pati D. Moore.

Sportas

D. Moore figūra, rodos, visiškai nepaseno. Didelės įtakos tam turėjo jos disciplina. Ar ji labai griežtai laikosi tų taisyklių? Pavyzdžiui, vaidmeniui filme „Striptizas" D. Moore ankstyvą rytą bėgiojo, kilnojo svorius, užsiėmė joga ir šokiais. Ir kartais per dieną sportui skirdavo iki trijų valandų. O ruošintis filmui „Eilinė Džein" asmeninis treneris Gregory Joujonas-Roche'as su ja dirbdavo po dvi valandas per dieną. Ji kilnojo svorius ir kasdien nubėgdavo po kelis kilometrus.

Kai nesiruošia vaidmenims, D. Moore taip pat siekia išlaikyti kūną stangrų ir sveiką. Anot G. Joujono-Roche'o, senstant svarbu dirbti su potencialiomis probleminėmis zonomis. „Ji norėjo išsaugoti puikios formos rankas, pilvą ir apatinę kūno dalį", – sakė treneris.

Norintiems turėti tokią figūrą kaip D. Moore, treneris pataria pradėti nuo kelių pratimų. Svarbiausia, anot jo, išlaikyti liekną torsą, o tai pasiekti padeda šis pratimas.

Atsigulkite ant nugaros ir sulenkite kojas per kelius, kad pėdus įsiremtų į žemę. Tuomet pėdomis eikite link sėdmenų, kol kulnai pakils nuo žemės. Užfiksuokite šią poziciją. Tuomet kelkite sulenktas kojas iki krūtines užfiksavę kelius.

Priglaudę kelius prie krūtinės ištieskite kojas ir pėdas atsukite į lubas. Šiek tiek pakelkite savo stuburgalį nuo žemės ir įtemkite pilvą. Sekundei užfiksuokite tokią padėtį. Tuomet lėtai kontroliuodami judesį grįžkite į pradinę poziciją. Svarbiausia, kad presas visą laiką būtų įtemptas. Kartokite keturias serijas po 20 kartų.

G. Joujonas-Roche'as taip pat rekomenduoja pratimą rankoms. Šis pratimas yra skirtas bicepsams. Paimkite kelių kilogramų svorio svarelius. Alkūnėmis įsiremkite į klubus ir rankas šiek tiek nusukite į šonus. Lenkite rankas taip, kad delnai žiūrėtų į pečius. Lėtai pakelkiti svarelius ir nuleiskite. Kartokite tiek kartų, kiek galite, maždaug vieną minutę.

Ir, žinoma, nepamirškite tobulų D. Moore kojų. Jas nušlifuoti itin padeda įstriži įtūpstai. Šį pratimą daryti yra labai paprasta. Paimkite porą svarelių į rankas ir ženkite žingsnį atgal kiek įstrižai ir tūpkite. Šį pratimą kartokite keturias serijas po 20 kartų kiekvienai kojai.

G. Joujonas-Roche'as taip pat dirba su D. Moore ant bėgimo takelio, ant kurio ji taip pat daro specifinių pratimų. Tai puiki kardiotreniruotė ir pratimai, kurie yra itin naudingi užpakaliukui. Puikus būdas deginti kalorijas ir stangrinti raumenis? Tikrai taip.

Iš pradžių apšilkite ir tris minutes eikite ant bėgimo takelio. Tuomet padidinkite nuolydį iki aštunto lygio, įsikibkite ir įsivaizduokite, kad klampojate per purvą. Sulenkite kelius ir vieną ar dvi minutes žingsniuokite ant kulnų.

Tuomet sumažinkite nuolydį iki pirmo lygio ir dvi minutes eikite pailsėdami. Tokį ciklą kartokite dešimt kartų.

D. Moore dieta

Aktorė pripažįsta, kad anksčiau jai sunkiai sekėsi priimti savo kūną, tačiau vėliau jai pavyko suformuoti sveiką požiūrį į save ir tapti puikiu pavyzdžiu kitiems. „Kai lioviausi savo kūną laikyti priešu, atradau ramybę. Atsitraukiu ir įvertinu tai, ką mano kūnas man yra padaręs. Jis leido man pagimdyti tris nuostabias dukras, leido man suvaidinti skirtingų vaidmenų, leido man būti stipria. Nebežiūriu į save veidrodyje ir nebeplėšau savo kūno į gabalus", – žurnalui „Harper's Bazaar" yra sakiusi Demi.

Viena iš D. Moore sveiko kūno paslapčių yra ekologiškas natūralus maistas. Ji yra puikus pavyzdys, kokia efektyvi gali būti švari ir disciplinuota dieta. Ji paprastai laikosi žalios vegetariškos dietos, vengia termiškai apdoroto maisto ir daug valgo ekologiškų vaisių, daržovių, geria sulčių, tirštų kokteilių ir valgo sriubų. Žaliavalgyste užsiima ir Alicia Silverstone, Uma Thurman bei Natalie Portman. Jos valgo daug žalių daržovių, riešutų ir sėklų ir nevartoja maisto, kuris apdorotas aukštesne nei 42 laipsnių temperatūra.

D. Moore mano, kad žaliavalgystė padeda išlaikyti jaunystę ir kovoti su ligomis. Verta paminėti, kad tokia mityba medikų yra vertinama prieštaringai. Vieni ją giria, o kiti sako, kad kai kurios medžiagos, pavyzdžiui, pomidoruose esantis likopenas ar morkose esantys karotinoidai, yra geriau įsisavinami tik apdoroti termiškai.

„Žaliavalgystė leidžia gauti daug maistinių medžiagų, kurios lengvai patenka į kraujotaką. Organizmas gauna mažai arba visai negauna sočiųjų riebalų. Žmogus suvartoja mažai druskos, tačiau gauna daug kalio ir ląstelienos. Šie veiksniai yra itin svarbūs siekiant sumažinti tam tikrų ligų, kaip širdies ligos ir kai kurios vėžio formos, riziką", – rašo žurnalas „Natural Life".