Ketvirtadienį modelis internete paviešino 10 nuotraukų, kuriose ji dėvi tik apatinius. Kai kurie pikantiškos fotosesijos kadrai buvo tokie atviri, kad Heidi teko redaguoti nuotraukas programėlėmis, norint pridengti intymiausias kūno vietas.

Manoma, kad tokiu būdu Heidi bandė ne tik pasipuikuoti kerinčia figūra prieš veidrodį, bet ir supažindinti gerbėjus su savo apatinio trikotažo prekinio ženklo „HK Intimates“ naujienomis.

Vokiečių modelis seksualią fotosesiją paviešino 4,4 mln. sekėjų.

„Kartais žmonės sako, kad man 44-eri, netrukus bus 45-eri, tad kodėl aš kamuoliuko neperduodu kam nors kitam. Tačiau aš visada maniau, kad mano amžiaus moterų yra daug, 50-imt, 60-imt ar 70-imt, ar mes turime galiojimo datą? Argi mes negalime taip pat jaustis seksualiomis? Ir kodėl mes visada turime matyti 20-metes ar 30-metes reklamos kampanijose, kodėl ne vyresnes moteris? Taigi aš vis dar tai darau“, - vasario mėnesio „The Ellen DeGeneres Show“ laidoje sakė H. Klum.