Rihanna aplenkė Kembridžo hercogienę Kate Middleton ir buvo išrinkta įtakingiausia 2017 m. garsenybe mados srityje.

Kaip rašoma mados paieškos platformoje „Lyst“, viskas, prie ko prisiliečia Rihanna, parduodama.

29 m. dainininkė, aktorė, kosmetikos prekės ženklo savininkė oficialiai paskelbta įtakingiausia šių metų garsenybe dėl savo eklektiško stiliaus, kuris neša didelį pelną drabužių prekės gamintojams.

Šiemet Rihanna vilkėjo garsiausių firmų drabužius, jos garderobo derinius akimirksniu kopijuodavo gerbėjai ir pirkdavo atitinkamų prekės ženklų drabužius.

Kaip rodo apie 100 mln. „Lyst“ svetainėje atliktų 80 mln. pirkėjų paieškų, Rihannos apranga sukelia tikrą sensaciją.

Regis, žmonės užsimano visko, ką tik apsivelka Rihanna, tad ji nustūmė į šešėlį net K. Midleton ir jos vadinamąjį „Kate poveikį“.

„Lyst“ įtakingiausių mados ikonų sąraše po Rihannos eina K. Middleton, dainininkė Selena Gomez, supermodelis Bella Hadid ir neseniai princo Harry‘o sužadėtine tapusi aktorė Meghan Markle.

„Lyst“ įtakingiausių mados srityje garsenybių sąrašas sudaromas pagal tai, ar greitai viešumoje kažkieno vilkėtų drabužių ima ieškoti mados platformoje.

Balandį Rihanna sukėlė sensaciją, pasirodžiusi festivalyje „Coachella“ su blizgančiu, visą kūną apgludusiu „Gucci“ kostiumu ir liemene su užrašu „common sense is not that common“ („Sveikas protas ne toks jau dažnas“). Neseniai jai patiko prabangios „Gucci“ blizgančios kojinaitės, kurių mažmeninė kaina – 885 svarai.

Rihanna yra išleidusi bendrų kolekcijų su „Puma“ ir „Dior“, neretai ji vilki savo kurtus drabužius, kurie vėliau žaibiškai išperkami.

Rihanna yra įkūrusi ir savo makiažo priemonių prekės ženklą „Fenty“.

Rihannos stilius: