Kompanija liko ištikima savo stiliui: šou pasirodė ir viena (truputį sužeista) megažvaigždė, ir garsiausi modeliai, ir brangakmeniais inkrustuota, kelis milijonus kainuojanti „svajonių“ liemenėlė.

Kičinį Las Vegaso spindesį ant podiumo perkėlusios kompanijos metinio renginio megažvaigždė Lady Gaga „per šokio repeticiją gavo porą mėlynių“.

Šou modeliai, daugiausia – amerikietės, sakė, kad joms šiurpo oda ir kad taip buvo ne vien dėl minusinės temperatūros.

Jos vaikščiojo po „šventu“ Didžiųjų rūmų (Grand Palais) kupolu. Šioje art deco šventovėje savo aukštosios mados šou rengia prabangūs prancūzų mados namai „Chanel“.

Tiesmukumu garsėjančio „Chanel“ dizainerio Karlo Lagerfeldo, deja, nebuvo ir savo komentaro pateikti jis negalėjo.

Tačiau tarp „Victoria's Secret“ „angelų“ buvo trys iš jo mėgstamiausių modelių: Gigi ir Bella Hadid, Kendall Jenner iš Kardashianų dinastijos.

35 metų brazilų gražuolė Adriana Lima nušluostė nosį vyresniems modeliams: „Victoria's Secret“ podiumu ji žengė jau 15-tą kartą.

Ši dviejų vaikų motina anksčiau yra sakiusi, kad kūno formas išsaugo koše pusryčiams ir grikių gėrimu prieš miegą. „Grikiai prieš miegą iš tikrųjų padeda deginti kalorijas miegant“, – sakė ji.

3 mln. dolerių vertės liemenėlė

Kitas šou akcentas buvo Jasmine Tookes, tapusi pirmąja po devynerių metų pertraukos juodaode moterimi, pademonstravusia „Victoria's Secret“ brangakmeniais žėrinčią liemenėlę – „Fantasy Bra“. Anksčiau šias liemenėles demonstravusios juodaodės yra Selita Ebanks ir Tyra Banks.

J.Tookes užbaigė šou su smaragdais ir deimantais inkrustuota liemenėle „Bright Night Fantasy Bra“, kuri kainuoja 3 mln. dolerių (2,83 mln. eurų).

Ši 25 metų kalifornietė anksčiau neigė įtarimus, kad prieš šou balinosi odą.

„Ar juokaujat! Kas taip daro?“ – parašė ji „Instagram“.

„Apšvietimas yra viskas ... Jau nekalbant apie tai, kad esu gerokai tamsesnė vasarą ir daug šviesesnė artinantis žiemai. Mano odos tonas visą laiką keičiasi, kaip ir visų kitų“, – pridūrė ji.

Buvusi švedų profesionali krepšininkė Elsa Hosk taip pat debiutavo ant „Victoria's Secret“ podiumo ir demonstravo naują kompanijos sportinę liniją.

Nors „Victoria's Secret“ JAV turi beveik tūkstantį parduotuvių ir pernai pardavė už 7,6 mlrd. dolerių, kompanija yra beveik nežinoma Prancūzijoje – šalyje, turinčioje senas aukštos kokybės apatinių tradicijas.

Tarp apsilankiusių prancūzų mados figūrų buvo „Balmain“ dizaineris Olivier Rousteing'as (Olivjė Rustenas) – dainininkių Rihannos (Rijanos) ir Beyonce (Bejonsė) mėgstamiausias.

Aiškus kontrastas Paryžiuje vykstantiems mados šou buvo ne tik didelis nuogos odos kiekis, bet ir plačios modelių šypsenos.

„Tai buvo labai amerikietiško stiliaus fejerverkų šou, kurio nereikėtų vertinti pernelyg rimtai“, – naujienų agentūrai AFP sakė ne per daug sužavėtas svečias vardu Ronanas.

Šiemetinis šou, kurio transliacija nuo gruodžio 5-osios bus parodyta 190-yje valstybių, yra laikomas kompanijos bandymu įsiveržti į pelningą Europos rinką.

Karštligė dėl jo prasidėjo dar prieš kelis mėnesius, kompanijai socialinėje žiniasklaidoje pristačius saitažymę #trainlikeanangel („treniruokis kaip angelas“), su kuria buvo rodoma, kaip modeliai tobulina kūno linijas prieš pasirodymą ant podiumo.

„Victoria's Secret“ reguliariai sulaukia kritikos už moterų su nerealistiškomis figūromis pristatymą. Kompanijos modeliai pripažįsta, kad prieš šou daug savaičių laikosi specialių dietų.

Šou akimirkos:

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)