Projektas sukurtas „Vaikų linijos“ užsakymu, siekiant surinkti lėšų. „Patyčias patiriantiems vaikams be galo svarbu sulaukti palaikymo ir pagalbos. Konfidencialūs ir anonimiški pokalbiai su „Vaikų linijos“ konsultantais paskatina vaikus atverti širdį ir pasidalinti skaudžiomis patyčių patirtimis. Šiuo metu „Vaikų linija“ yra pajėgi atsiliepti į 1 iš 7 vaikų skambučių“, – rašoma projekto tinklapyje.

Surinkta parama leistų atsiliepti į daugiau vaikų skambučių, tad raginama prisidėti ir patyčias paversti istorija.

Reklamos agentūros „Enter“ vadovas Vaidotas Valantiejus DELFI teigė, jog idėja kurti tokį virtualų muziejų kilo norint išvengti tipinės patyčių aukos vaizdavimo situacijos: „Labai norėjome išvengti to standartinio aukos rodymo, nes manome, kad tas jau kaip ir nelabai veikia. Mes norėjome parodyti kasdienius objektus kažkiek netikėtose situacijose, kad kiekvienas iš suaugusių žmonių galėtų prisiminti: „O, ir aš taip dariau“ ar „O, ir man taip darė“. Tas kažkoks nekaltas elgesys ir yra patyčios, bet mes to neįgarsiname kaip patyčių, todėl tos problemos ir nesuvokiame. Tie daiktai padėti į muziejų labai švarioje aplinkoje ir iššaukia šiokią tokią emocinę reakciją. Tuomet problema tampa ne svetima, o sava.“

DELFI primena, jog A. Kutcheris savo feisbuko puslapyje jau yra viešinęs ir „Moterys kalba“ projektą prieš smurtą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)