Jo pasirodymo poveikis sukėlė grandininę reakciją. Prisidėjo ir tai, kad Andrejus spėjo panašiai pasidemonstruoti ir su keletu „Channel“ mados namų moteriškų drabužių.

Vaizduojamas ant žurnalo „Vogue“ 15 jubiliejinio vakarėlio plakatų prieš Londono mados savaitę, prasidėsiančią penktadienį, Andrejus su savo delikačiais bruožais ir stilinga apranga buvo daugumos moterų pavydo objektas. Reikia tikėtis, kad jį pastebėjo „Playboy“ vadovas Hugh Hefneris.

A. Pejičius buvo pareiškęs, kad svajoja apie fotosesiją šiame garsiame vyrų žurnale.

„Norėčiau nusifotografuoti „Playboy“ dirbant su fotografe Terry Richardson. Myliu „Playboy“, o Terry kaip tik tiktų tai padaryti“.

Serbijoje gimęs devyniolikmetis modelis pasirodė įvairiuose madų šou Niujorke ir yra vertinamas kaip naujas mados verslo atradimas. Jis prisijungia prie transseksualo modelio Leah T., „Givenchy“ mūzos, kuri fotografavosi žurnalo „Love“ viršeliui kartu su K. Moss ir neseniai pasirodė Oprah Winfrey televizijos laidoje.

Australijoje užaugęs A. Pejičius buvo atrastas „McDonald‘s“ restorane, kuomet vienas mados namų agentas užsuko ir užsisakė mėsainį su sūriu.
Nuo to laiko jo karjera – pozavimas su vyrų ir moterų apranga – šovė į viršų. Jis ir toliau sėkmingai rodo savo universalumą ir kelia kontraversijas, kurias taip labai mėgsta dizaineriai.

Nesigėdydamas, kad jam labiau tinka moteriški drabužiai nei vyro kostiumas, A. Pejičius tikina visuomet jautęsis patogiai atlikdamas abiejų lyčių roles. Jam esą netgi kartais sunku pajusti ryšį su jo vyriškąja puse.

„Vis tik moterų apranga yra labiau prašmatni. Drabužiai labiau kelia jaudulį. Vyrų aprangoje turiu labiau stengtis norėdamas sukurti vyriškumo įspūdį“, – atviravo modelis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)