Dainininkė, kuri buvo tituluojama "dramblio kaulo soulo karaliene", pastaraisiais metais atnaujino muzikinę karjerą, sėkmingai įveikusi priklausomybę nuo vaistų. Sekmadienio vakarą paskelbtuose pranešimuose atlikėjos mirties vieta ir priežastis nebuvo tiksliai nurodyta.

T. Marie nebuvo pirmoji baltaodė, pasirinkusi soulo muzikos stilių, tačiau ji laikoma viena iš talentingiausių ir labiausiai gerbiamų šio žanro atlikėjų, taip pat populiaria tarp juodaodžių klausytojų.

Dar prieš pradėdama muzikinę karjerą, T. Marie palaikė glaudžius ryšius su juodaodžių bendruomene, kurie, pasak jos, užsimezgė dėl jos krikštamotės įtakos. Paauglystėje ji susižavėjo soulo muzika ir nusprendė siekti dainininkės karjeros.

T. Marie globojo fanko muzikos grandas Rickas Jamesas, su kuriuo dainininkę siejo ilgai trukę permainingi, tačiau muzikiniu požiūriu labai vaisingi santykiai.

Ant T. Marie debiutinio albumo "Wild and Peaceful" viršelio nebuvo išspausdinta jos nuotrauka, mat studija "Motown Records" akivaizdžiai baiminosi, kad juodaodžiai gali nepirkti šių įrašų, jeigu žinotų, kad dainininkė, pasižyminti dinamišku, gospelo muzikos stiliaus paveiktu balsu, yra baltoji.

Bendradarbiaudama su "Motown" T. Marie išleido aistringų meilės ir fanko muzikos dainų, tokių kaip "Need Your Lovin'", „Behind the Groove" ir minėta "Ooh La La La".

Duetu su buvusiu mylimuoju R. Jamesu atlikta aistringa daina "Fire and Desire" laikyta muzikos šedevru ir dažnai leista radijo stočių Jungtinėse Valstijose.

T. Marie paliko "Motown" 1982 metais, o šis išsiskyrimas pateko į istoriją: dainininkė iškėlė bylą, dėl kurios vėliau buvo priimtas įstatymas, užkirtęs kelią įrašų studijoms saistyti kontraktais atlikėjus neleidžiant jų naujų įrašų.

9-o dešimtmetyje dainininkė bendradarbiavo su įrašų studija "Epic", kuri išleido kai kurias hitais tapusias dainas, tokias kaip "Lovergirl", tačiau svarbiausiu T. Marie muzikiniu paveldu išliko "Motown" išleisti įrašai.