Nakvynė tokioje netradicinėje vietoje ant bėgių vienam žmogui kainuos nuo 10 iki 12 eurų. Į šią kainą įskaičiuota švari patalynė ir rankšluostis. Tiesa, viena kupe gali tekti dalintis ir su kitais poilsiautojais, nes apgyvendinimas vagone veikia hostelio principu.

Geležinkelio vagone įkūrė hostelį

Idėja nusipirkti geležinkelio vagoną ir jį paversti nakvynę siūlančiais svečių namais Palangos kempingo vadovui Edgarui Skardžiui kilo pavasarį išvydus įmonės „Lietuvos geležinkeliai“ skelbimą apie parduodamą kupė vagoną.

Vokietijoje pagamintas ir tris dešimtmečius tarptautiniu maršrutu Vilnius – Maskva kursavęs traukinio vagonas savo keliones baigė vos prieš dvejus metus. Kaip sako kempingo direktorius Vytautas Biržys, buvo tikrai neblogai prižiūrimas – viduje išliko visos autentiškos interjero detalės.

Geležinkelio vagone įkūrė hostelį

Didžiausias iššūkis, kaip pasakoja pašnekovas, buvo atsigabenti šį vagoną ir pastatyti jį kempinge po pušimis.

„Iš Vilniaus iki Kretingos vagonas atriedėjo geležinkeliu. O vėliau ir prasidėjo sunkumai. 24 metrų ilgio ir 60 tonų svorio vagonas buvo užkeltas ant vilkiko platformos ir su policijos palyda atgabentas iki kempingo. Tačiau norint jį pastatyti atokesnėje teritorijos vietoje šalia tvoros, vagonui specialiai reikėjo pakloti apie 50 metrų ilgio laikinus bėgius ir užsakyti 2 kranų paslaugas, nes vieno krano, kuris galėtų pakelti tiek sveriantį vagoną, deja, neradome. O tam, kad automobiliams pritaikyta kempingo danga nebūtų sulaužyta, bėgius klojome ant betono plokščių“, – apie didelių pastangų pareikalavusią traukinio vagono atgabenimo operaciją pasakoja E. Skardžius.

Geležinkelio vagone įkūrė hostelį

Vagonas bendrovei kainavo maždaug 15 tūkstančių eurų. Dar tiek pat atsiėjo jį pristatyti į kempingą.

Vagone yra devynios keturvietės ir viena dvivietė kupė, kuri anksčiau buvo skirta vagono palydovams. Visuose kupė yra elektros lizdai, veikia ventiliacija.

„Kažkaip labai specialiai vagono pritaikyti nereikėjo. Įsukome galingesnes lemputes, nes dabar vagonas pajungtas prie nuolatinės elektros srovės, o ne elektra aprūpinamas akumuliatoriumi“, – sakė E. Skardžius.

Vagone yra išlikusi ir veikianti kietojo kuro šildymo sistema, tad, sako įmonės direktorius, neatmetama galimybė svečius priimti ir šaltuoju sezonu.

Geležinkelio vagone įkūrė hostelį

Pats vagonas nėra prijungtas prie nuotekų sistemos, todėl vagone esantis tualetas neveikia. Kupe apsigyvenęs svečias nemokamai galės naudotis visomis kempingo teikiamomis paslaugomis – tualetu, dušu, virtuvėle.

Verslininkas apskaičiavo, kad tam, jog investicija į vagoną atsipirktų per vieną vasarą, reikėtų, kad visos miegamosios vietos būtų užimtos kasdien. Tačiau tokia poilsinė, kaip tikimąsi, pelną pradės duoti tik po 2–3 metų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (244)