Kompanijos, prekėms parduoti pasitelkiančios internetinę reklamą, išmėgina įvairias spalvas, frazes, šriftus ir daugybę kitų kintamųjų, kad nustatytų, kas labiausiai užkabina vartotojus. Tad kodėl gi nepritaikius to paties A/B testavimo modelio, kad išsiaiškintumėte, kaip geriausiai reklamuoti skiepus?

Tuo tikslu Jungtinių Tautų vaikų fondas, ne pelno organizacija „The Public Good Projects“ ir Jeilio pasaulinės sveikatos institutas nutarė sutelkti jėgas ir sukurti „Vakcinų paklausos observatoriją“ („Vaccine Demand Observatory“), kuri bendradarbiauja su „Facebook Inc.“ ir siekia viso pasaulio valstybėms padėti sukalibruoti žinutes, įkvepiant daugiau pasitikėjimo vakcinomis.

Šis darbas yra kritiškai svarbus, nes pasaulis tuo pat metu kovoja su itin užkrečiama delta atmaina, vangiu vakcinų programos diegimu vienose šalyse ir sustojusiu įsisavinimu kitose. Be to, naujas vakcinacijos impulsas kilo praėjusią savaitę, kai „Pfizer Inc.“ ir „BioNTech SE“ pranešė, jog jų skiepai nuo „Covid-19“ yra saugūs ir veiksmingi 5–11 metų amžiaus vaikams – ši išvada artimiausiais mėnesiais gali paskatinti pradėti skiepyti ir pradinukus.