Tai penktadienį pranešė Australijos valstybinė konkurencijos ir vartotojų teisių apsaugos komisija (ACCC).

„Federalinis teismas įpareigojo kompaniją „Lorna Jane“ sumokėti 5 mln. Australijos dolerių baudą už melagingos ir klaidinančios informacijos pateikimą vartotojams per savo drabužių reklamos kampaniją. Bendrovė pripažino, jog 2020 metų liepos 2–23 dienomis pateikė vartotojams nepatikimą informaciją, kad jos drabužiai gali „pašalinti“, „sustabdyti plitimą“ ir „apsaugoti nuo virusų, įskaitant ir COVID-19“, - sakoma reguliuotojo pranešime.

Pasak ACCC pirmininko Rodo Simso, kompanija tikino vartotojus, kad naujos technologijos, naudojamos gaminant drabužius, „užkerta kelią bet kurių patogenų, taip pat ir COVID-19, pernešimui ir pašalina virusą šiam kontaktuojant su audiniu“. „Visa reklamos kampanija buvo grindžiama vartotojų siekimu apsisaugoti nuo globalios pandemijos. Teismo skirtos baudos dydis pabrėžia, koks rimtas šis nusižengimas, kurį teisėjas nusprendė esant potencialiai pavojingu, kadangi vartotojai negali lengvai patikrinti pateiktos informacijos“, - konstatavo komisijos vadovas.

Australijos kompanija „Lorna Jane“ – sportinių drabužių moterims gamintoja. Jai priklauso 134 parduotuvės Australijoje, Naujojoje Zelandijoje, Jungtinėse Valstijose ir Singapūre, taip pat prekybos atstovybės Naujojoje Kaledonijoje, Meksikoje, Europoje, Dubajuje ir Malaizijoje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)