Laimei, abu lėktuvo pilotai sveiki ir gyvi. FAA pranešė, kad įgulos nariai buvo išgelbėti.

„Pilotai pranešė apie problemą dėl variklio ir pastangas sugrįžti į Honolulu. Lėktuvas buvo priverstas leistis ant vandens. Remiantis preliminaria informacija, JAV Pasienio apsauga abu pilotus išgelbėjo. Federalinė aviacijos administracija ir Transporto saugos valdyba aiškinsis incidento aplinkybes“, – teigiama išplatintame pranešime.

Federalinė aviacijos administracija skelbia, kad „Rhoades Express Flight 810“ avariniu būdu leidosi penktadienį paryčiais – maždaug 2.30 val.

Informacijos apie lėktuvą gauta ne iš karto, tačiau įprastai tokie krovininiai lėktuvai būna dešimtmečių senumo – tai keleiviniai lėktuvai, transformuoti į kroviniams skraidinti skirtus.

Kaip skelbia CNBC, į nelaimę patekęs orlaivis tikrai nebuvo „737 Max“ – lėktuvas, pastaruoju metu patekęs į dvi mirtinas katastrofas. Po jų pareigūnai 20 mėnesių sustabdė jų eksploataciją.

JAV Susisiekimo departamentas informavo, kad incidentas įvyko vos už 3 km nuo Kalaeloa oro uosto, pranešė naujienų tinklalapis „Hawaii News Now ".

Gelbėjimo operacijoje, be Pakrančių sargybos, dalyvavo Honolulu priešgaisrinis departamentas.


Vietos žiniasklaida pranešė, kad vieno iš pilotų būklė kritinė, o kito – sunki.

Lėktuvas turėjo skristi iš Honolulu į Kahulujį – pagrindinį oro uostą Maujo saloje, rodo skrydžių stebėsenos tinklalapio „FlightAware“ informacija.

Pakrančių sargybos atstovas Matthew Westas (Metjus Vestas) televizijai CNN sakė, kad jo tarnybos sraigtasparnis išgelbėjo vieną pilotą, o kitą – priešgaisrinio departamento sraigtasparnis.

Į nelaimės vietą taip pat buvo pasiųstas Pakrančių sargybos kateris.

Abu įgulos nariai buvo nugabenti į Honolulu ligoninę, pridūrė M. Westas.

„Hawaii News Now“ pranešė, kad kritinių sužalojimų patyręs 58 metų pilotas gydomas intensyviosios terapijos skyriuje, o antrasis – 50-metis – patyrė sunkią galvos traumą ir daug žaizdų.

Vienas informuotas šaltinis naujienų agentūrai AFP sakė, kad sudužęs orlaivis veikiausiai buvo klasikinio modelio „Boeing 737“, pagamintas mažiausiai prieš 33 metus.

Viena „Boeing“ atstovė sakė, kad bendrovei „žinoma apie pranešimus iš Honolulu“ ir kad padėtis atidžiai stebima.

JAV aviacijos milžinė nurodė palaikanti ryšį su NTSB ir renkanti platesnę informaciją apie avariją.

Atvejai, kai dideli lėktuvai avariniu būdu nusileidžia ant vandens, yra reti.

2009 metų sausį keleivinis „Airbus A320“ tuojau po pakilimo susidūrė su pulku žąsų ir nusileido ant vandens Hadsono upėje, kai jo abu varikliai buvo smarkiai apgadinti.

Lainerio, kuriame buvo 150 keleivių ir penki įgulos nariai, pilotas Chesley Sullenbergeris suprato nesugebėsiantis sugrįžti į LaGuardios oro uostą, todėl priėmė sprendimą tupdyti lėktuvą upėje. Per šį incidentą niekas nežuvo.