Reguliuotoja teigė nerimaujanti, kad minėtos bendrovės nedaro pakankamai, jog galėtų apsaugoti klientus nuo netikrų atsiliepimų, taip „veikiausiai pažeisdamos vartotojų apsaugos įstatymus“.

Problemos centre – atsiliepimai, kuriuos vartotojai gali palikti internete, nusipirkę tam tikrą prekę. Nerimaujama, kad kai kurios bendrovės skelbia netikrus atsiliepimus ar sumoka žmonėms už jų rašymą ir taip iškraipo bendrus įvertinimus, kuriais remiasi daugelis vartotojų.

„Vykdome tyrimą dėl nerimo, kad „Amazon“ ir „Google“ nedaro pakankamai, kad užkirstų kelią netikriems atsiliepimams ir taip apsaugotų klientus ir sąžiningą verslą“, – teigė Konkurencijos tarnybos vadovas Andrea Coscelli.

Institucija imasi tolesnių veiksmų, kai pernai pradėjo tyrimą, siekdama išsiaiškinti, kaip šios platformos aptinka netikrus atsiliepimus, su jais susitvarko ir nubaudžia juos paskelbusius asmenis.

Jei oficialių tyrimų metu bus nustatyta, kad „Amazon“ ir „Google“ pažeidė įstatymus, tarnyba gali nurodyti abiem kompanijoms oficialiai įsipareigoti įvesti pokyčių, antraip joms gali grėsti teisiniai veiksmai.