Nacionalinės transporto saugos valdybos (NTSB) ir priešgaisrinės tarnybos „South Metro Fire Rescue“ duomenimis, abu lėktuvai susidūrė paryčiais, ruošdamiesi nusileisti nedideliame regioniniame oro uoste Denverio priemiestyje.

„Abiem pilotams reikėtų tuoj pat įsigyti loterijos bilietą, – sakė Arapahų apygardos šerifo pavaduotojas Johnas Bartmannas. – Nepamenu nieko panašaus – ypač, kad niekas nenukentėtų [per tokius incidentus]. Tai tiesiog kažkas neįtikėtina.“

June Cvelbar televizijai KUSA papasakojo, kad ji matė susidūrimą vaikščiodama viename parke.

„Danguje pamačiau du lėktuvus. Pamačiau didesnį žalią lėktuvą, kuris, kaip pagalvojau, buvo lėktuvas vilkikas, taip pat, kaip man pasirodė, jo velkamą sklandytuvą. Girdėjau triukšmą, bet nesuvokiau, kad abu lėktuvai susidūrė“, – rašoma jos elektroniniame laiške, atsiųstame KUSA.

Pasak J. Cvelbar, žalias orlaivis nuskrido toliau, o iš mažesnio lėktuvo netrukus parašiutu iššoko žmogus. Moteris iš pradžių galvojo, kad vyko pratybos.

„Kai supratau, kad mažas lėktuvas krenta, ėmiau bėgti jo link. Pilotas ir jo keleivis stovėjo ant kojų“, – pridūrė J. Cvelbar.

Pilotas buvo vienintelis žmogus dvimotoriame „Fairchild Metroliner“, po avarijos nutūpusiame „Centennial“ oro uoste, nors lėktuvo uodegai buvo padaryta didelės žalos. Šis orlaivis priklauso Kolorado valstijoje įsikūrusiai oro bendrovei „Key Lime Air“.

Kitame lėktuve – vienmotoriame „Cirrus SR22“ – buvo pilotas ir keleivis, iššokę raudonai baltu parašiutu ir saugiai nusileidę pievoje netoli namų, nurodė J. Bartmannas.

Anot jo, kol kas nenustatyta, kam priklauso „Cirrus“.

NTSB socialiniame tinkle „Twitter“ paskelbė išsiuntusi į įvykio vietą savo pareigūnus. „Key Lime Air“ bendradarbiaus atliekant tyrimą, nurodoma bendrovės pranešime.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją