Avialinijų „Sriwijaya Air“ lėktuvu iš šalies sostinės Džakartos į Pontianako miestą, Borneo salos vakaruose, skrido 62 žmonės. Jis dingo iš radarų praėjus 4 minutėms nuo kelionės pradžios.

Sekmadienį, manoma, iš lėktuvo juodosios dėžės buvo gautas signalas.

Į nelaimės vietą išsiųsta 10 laivų ir karinių pajėgų narai.

„Mes užfiksavome du signalus dviejuose vietose, tai gali būti juodosios dėžės“, – sakė Indonezijos Paieškos ir gelbėjimo agentūros vadovas Bagus Puruhito.

Tyrėjai rado lėktuvo nuolaužų – ratą ir fiuzeliažo dalių.

Džakartos policijos atstovas spaudai Yusri Yunus pranešė, kad taip pat rasta žmonių kūno dalių.

Paieškos ir gelbėjimo operacija naktį nevyko, tačiau buvo atnaujinta ankstyvą sekmadienio rytą. Joje taip pat dalyvauja keturi lėktuvai.

Dingo „Boeing 737“, o ne „Boeing 737 Max“. Po dviejų aviakatastrofų skrydžiai pastarojo modelio lėktuvu nevyko nuo 2019 m. kovo iki 2020 m. gruodžio.

Indonezijos aviakatastrofos vietoje rastos juodosios dėžės

Rastos Indonezijoje sudužusio avialinijų „Sriwijaya Air“ keleivinio lėktuvo „Boeing 737-500“ juodosios dėžes. Tikimasi, kad pilotų pokalbių ir skrydžio duomenų įrašai padės nustatyti, dėl ko sudužo 62 žmones skraidinęs lėktuvas, praneša AFP.

Narai jūroje rado lėktuvo nuolaužas, žmonių rūbus ir kūnų dalis.

Indonezijos Transporto saugumo agentūra paskelbė, kad nustatyta abiejų juodųjų dėžių buvimo vieta, o narai bandys jas iškelti į paviršių.

Praėjus keturioms minutėms po pakilimo iš Indonezijos sostinės Džakartos, keleivinis lėktuvas staigiai smigo žemyn ir sudužo Javos jūroje.

Interneto puslapyje „FlightRadar24“, kuriame pateikiama informacija apie skrydžius, nurodoma, kad lėktuvas buvo pakilęs į 3 350 metrų aukštį ir staigiai smigo žemyn, o tada dingo ryšys su oro eismo kontrole.