Toks patarimas pateikiamas 38 puslapių aviacijos kompanijoms skirtų gairių siekiant užkirsti kelią koronaviruso plitimui sąraše. Šeštasis leidimas atkartoja panašias ankstesnių, ne tokių išplėtotų versijų instrukcijas.

Kinijos civilinės aviacijos administracija teigia, kad ši rekomendacija taikoma užsakomiesiems skrydžiams į ir iš šalių bei regionų, kur infekcijų lygis viršija 500 atvejų milijonui žmonių.
Sauskelnių patarimas įtrauktas į skyrių apie asmenines saugos priemones.

Keleivių salono įgulai taip pat rekomenduojama:
medicininės apsauginės kaukės;
dvisluoksnės vienkartinės medicininės guminės pirštinės;
apsauginiai akiniai;
vienkartinės kepuraitės;
vienkartiniai apsauginiai drabužiai;
vienkartiniai batų apvalkalai.

Skrydžio įgula taip pat turėtų dėvėti kaukes ir akinius, tačiau mautis sauskelnių jiems nereikia.

Dar vienas patarimas – padalyti lėktuvo saloną į „švarią zoną, buferinę zoną, keleivių sėdėjimo zoną ir karantino zoną“ (atskirtas vienkartinėmis užuolaidomis).

Paskutinės trys eilės turėtų būti numatytos kaip avarinė karantino zona, teigiama gairių sąraše. Kinijos civilinės aviacijos administracija atsisakė atskleisti daugiau informacijos apie savo siūlomas gaires.

Kinijos aviacijos rinka smarkiai nukentėjo prasidėjus koronaviruso protrūkiui Uhane ir vėliau infekcijai išplitus visoje šalyje. Tačiau ji atsigavo – bent jau vidaus skrydžių fronte – iki beveik priešpandeminio lygio, kol kiti regionai, kaip antai Europa ir JAV, bergždžiai stengiasi suvaldyti „Covid-19“.

Oro linijos tvirtina, kad pandemijos metu skraidyti yra saugu – iš dalies dėl lėktuvų oro filtrų, tokių pačių, kokie naudojami ligoninėse. Vis dėlto kai kurie tyrėjai teigia, kad dar per anksti daryti išvadą, jog rizika minimali. Skrydžių metu buvo užfiksuoti keli infekcijos perdavimo atvejai, nepaisant to, kad keleiviai dėvėjo kaukes ir sėdėjo toli vienas nuo kito.