„Karinis transporto sraigtasparnis Mi-38 dėl techninių problemų avariniu būdu nusileido trasoje Gželio rajone“, – nurodė šaltinis.

Incidentas įvyko dėl padidėjusios variklio vibracijos bandomojo skrydžio metu, informavo sraigtasparnių gamyklų Rusijoje valdytoja „Vertolioty Rossii“.

„Sraigtasparnio įgula priėmė sprendimą dėl artėjimo tūpti, kuris buvo sėkmingai įvykdytas. Incidento metu nebuvo niekas nenukentėjo, nebuvo užfiksuota jokių sraigtasparnio apgadinimų“, – nurodė vienas bendrovės atstovas.

Pasak jo, šiuo metu formuojama komisija, turėsianti objektyviai nustatyti įvykio priežastį.

Nuo šių metų pradžios Rusijoje padažnėjo sraigtasparnių avarinių nusileidimų ir katastrofų. Sausio 10 dieną sraigtasparnis Mi-8 įvykdė avarinį nusileidimą Krasnojarsko srityje. Tąsyk nenukentėjo nė vienas iš 14 keleivių ir trijų įgulos narių.

Vasario 7 dieną Tatarstane sudužus kompanijai „Vostok Trans“ priklausančiam sraigtasparniui „Bell 406“, du žmonės buvo hospitalizuoti, o vienas žuvo.

Vasario 14-ąją Jamale avariniu būdu nusileido į pūgą patekęs Mi-8. Tuomet gyvybės neteko orlaivio vadas ir bortmechanikas.

Naktį į vasario 28-ąją sudužus privačiam sraigtasparniui „Robinson“ žuvo pilotas.

Balandžio 25 dieną avarinį nusileidimą Sibire teko atlikti Mi-26 įgulai. Buvo sužeisti keturi žmonės.

Gegužės 19-ąją Pamaskvėje per mokomąjį skrydį avariniu būdu nusileido Rusijos oro pajėgoms priklausantis Mi-8. Žuvo trys žmonės – visa orlaivio įgula.

Gegužės 26 dieną šalies Tolimuosiuose Rytuose per mokomąjį skrydį avarinį nusileidimą įvykdė kitas karinis sraigtasparnis Mi-8. Žuvo visi keturi įgulos nariai.