Tarp priemonių – geresnė išrinktų pareigūnų paskyrų apsauga ir aiškūs faktų tikrinimo ženklai. „Facebook“ taip pat nurodys, kam priklauso politinio pobūdžio puslapiai socialiniuose tinkluose, pranešime investuotojams pabrėžė bendrovė.

„Esame atsakingi už tai, kad sustabdytume pažeidimus ir kišimąsi į rinkimus mūsų platformoje“, – sakoma pranešime, kuriame cituojamas „Facebook“ vadovo pavaduotojas Guy'us Rosenas.

Šios priemones, apie kurias anksčiau kalbėjo generalinis direktorius Markas Zuckerbergas, yra „Facebook“ bandymas neleisti pasikartoti internetinės dezinformacijos bangai, kuri sudarkė 2016 m. JAV prezidento rinkimus.

Trečiadienį paskelbtoje ataskaitoje aktyvistų tinklas „Avaaz“ tvirtino, kad „Facebook“ vartotojus talžo „politinės dezinformacijos cunamis“.

Nevyriausybinės organizacijos (NVO) atlikta 100 paneigtų JAV politikos naujienų, kurios per pastaruosius 10 mėnesių tapo itin populiariomis, analizė parodė, kad politiškai motyvuotos melagingos naujienos buvo peržiūrėtos daugiau nei 158 mln. kartų.

Ši NVO taip pat ragina atlikti išsamesnę „Facebook“, „YouTube“, „Twitter“, „Instagram“ ir „WhatsApp“ tinkluose plintančios dezinformacijos analizę ir taip atskleisti, „kas slypi po bangomis, artėjančiomis prie JAV 2020 m. rinkimų horizonto“.

„Facebook“ pastaruoju metu yra spaudžiamas patobulinti kišimosi į rinkimus ir dezinformacijos atpažinimą bei tinkamai išnagrinėti politinę reklamą.

„Facebook“ nuo lapkričio vidurio pradės įgyvendinti pasaulinę iniciatyvą, kuria siekiama sustiprinti sistemą, parodančią, kai naujieną skelbia valstybės kontroliuojamos žiniasklaidos priemonės.