200 metrų gatvė, kainavusi 100 tūkst. eurų, baigiasi vidury lauko.

Piatros Neamto miesto meras sako, kad šis kelias – teritorijos modernizacijos plano dalis.

200 metrų naujo asfalto su lietaus kanalizacija, šaligatviais, kelio juostomis, keliomis pėsčiųjų perėjomis ir netgi kelio ženklais baigiasi atvirame lauke.

Šioje keistoje gatvėje yra vos du apleisti namai, tad pėsčiųjų perėjomis geriausiu atveju naudojasi benamiai šunys.

Miesto mero atstovai sako, kad tai viso labo pirmasis viso rajono asfaltavimo etapas ir reakcija į daugybę vietos gyventojų kreipimųsi.

Patys vietiniai stebisi, kodėl jis pradėtas tokioje dykvietėje.

„Mano gatvė neasfaltuota, nors joje net dešimt namų. O čia asfaltas, nors nėra nei vandentiekio, nei dujotiekio, nei kanalizacijos. Man atrodo, koks nors svarbus asmuo čia namus statys“, – sakė vienas pakalbintas vietinis.

Rumunija – Europos Sąjungos valstybė narė, turinti menkiausiai išvystytą kelių tinklą.

Šalyje jau kurį laiką nesiliauja protestai dėl kelių ir infrastruktūros stygiaus. 2019 metų kovą Bukarešte buvo blokuojamas eismas, kai keli vairuotojai 15 minučių sustabdė savo automobilius, tokiu būdu sudalyvaudami protesto akcijoje „Rumunijai reikia naujų kelių“.

Kampaniją tuomet inicijavo verslininkas Stefanas Manolachi.

Mobilizavęs 17 vyrų komandą, jis vos per vieną dieną savo gimtajame Sučavos mieste nutiesė kelią. Galiausiai jis paskelbė 15 minučių stabdysiantis savo restoranų tinklo veiklą, tokiu būdu protestuodamas prieš kokybiškų kelių stygių šalyje.