Prancūzijos pietuose, Miljaso kaime netoli Perpinjano, ketvirtadienį geležinkelio pervažoje per mokyklinio autobuso ir traukinio susidūrimą įvykio vietoje žuvo keturi paaugliai. Dar 18 žmonių buvo sužeisti, tarp jų – 14 vaikų.

Tai viena didžiausių per 30 metų mokyklinių autobusų avarijų Prancūzijoje. Pareigūnai aiškinasi, ar ji įvyko dėl žmogaus klaidos, ar dėl techninio gedimo.

Per susidūrimą autobusas, vežęs Milijase veikiančios Christiano Bourquino mokyklos moksleivius, buvo perplėštas pusiau, o traukinys nulėkė nuo bėgių.

Praėjusią naktį tyrėjai tik baigė identifikuoti žuvusiuosius, nes kūnai buvo smarkiai sudarkyti. Kaimyninio miestelio meras sakė, kad įvykio vieta buvo „siaubo vaizdas“.

Tarp sužeistųjų yra autobuso vairuotoja, kuri dar neapklausta. Tačiau Perpinjano prokuroras Jeanas-Jacques'as Fagni sakė, kad tyrėjai jau pasikalbėjo su traukinio mašinistu.

Neaišku, ar automatiniai pervažos barjerai avarijos metu buvo pakelti, bet nacionalinė geležinkelių kompanija SNCF sakė, kad, „pasak liudininkų, pervaža veikė normaliai“.

Rytų Pirėnų departamento administracijos vadovas Philippe'as Vignesas televizijai BFM irgi pažymėjo negalįs pasakyti, ar užtvarai buvo pakelti, ar nuleisti.

„Yra prieštaringų gandų, – sakė jis. – Turime būti labai atidūs.“

Ph. Vignesas praėjusią naktį žurnalistams sakė, jog pareigūnai tirs pranešimus, kad neseniai buvo pavogti automatinių užtvarų sistemos akumuliatoriai.

SNCF pareigūnė Gaelle Le Fauche naujienų agentūrai AP sakė, kad traukiniu važiavo 25 žmonės – keleiviai ir darbuotojai. Nė vienas jų nedingo, visiems jiems siūloma psichologinė pagalba.

Pasak pareigūnės, traukiniai toje vietoje paprastai važinėja 80 km per val. greičiu.

Penktadienį Christiano Bourquino mokykla, pasiūlė psichologinę pagalbą į avariją patekusiems vaikams ir jų šeimoms.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)