Deja, „San Juan“ rasti nepavyko ir paieškos buvo nutrauktos. Šis povandeninis laivas papildė didžiausių povandeninių laivų katastrofų, kurių didžioji dalis įvyko ne mūšio metu, o dėl gedimo ar avarijos, sąrašą.

JAV karinio jūrų laivyno povandeninis laivas „Thresher“ (1963)

Amerikiečių povandeninis laivas paskendo per mokymus prie Menkių kyšulio pusiasalio šalia Masačusetso krantų, nusinešdamas 129 ekipažo narių gyvybes.

Mechaninis gedimas baigėsi tuo, kad laivas greitai paskendo ir sprogo. Jo nuolaužos buvo rastos daugiau kaip 2500 metrų gylyje.

JAV karinio jūrų laivyno atominis povandeninis laivas „Scorpion“(1968)

Atominiame povandeniniame laive „Scorpion“ buvo 99 žmonės, visi jie žuvo jam dingus Atlanto vandenyne, 640 kilometrų į pietvakarius nuo Azorų salų. Tai maždaug 1450 kilometrų nuo Portugalijos krantų.

Sovietų povandeninis laivas „K-129“ (1968)

Sovietų dyzelinis-elektrinis povandeninis laivas „K-129“, aprūpintas branduolinėmis galvutėmis, paskendo patruliuodamas Indijos vandenyno akvatorijoje. Jame buvo 98 ekipažo nariai, visi jie žuvo.

Povandeninio laivo nuolaužas į šiaurę nuo Oahu salos Havajų salyne aptiko amerikiečių povandeninis laivas „Halibut“.

Egzistuoja kelios teorijos apie šią katastrofą. Viena jų – buvo susidurta su amerikiečių laivu, tačiau Vašingtonas nuolat tai neigė, tad pagal oficialią JAV karinio jūrų laivyno ataskaitą, sovietų povandeninis laivas nuskendo dėl jame įvykusio tragiško sprogimo.

Kinijos povandeninis laivas „361“ (2003)

Povandeninis laivas „361“ dalyvavo mokymuose ir sugedo jo dyzelinis variklis. Tuo metu laivas buvo Bohajaus įlankoje Geltonojoje jūroje šalia Kinijos Liaudies Respublikos. Dėl gedimo laive staiga sumažėjo deguonies kiekis ir visi 70 ekipažo narių užduso.

Tai buvo pirmas kartas, kai Kinija paskelbė apie savo povandeninio laivo katastrofą.

Sovietų povandeninis laivas „K-8“ (1970)

Trumpas elektros jungimas sukėlė gaisrą povandeniniame laive „К-8“, kuris nuskendo Biskajos įlankoje į šiaurę nuo Ispanijos krantų.

Katastrofa pareikalavo 52 karinio jūrų laivyno jūreivių gyvybių.

Keliems ekipažo nariams pavyko išsigelbėti, tačiau Maskva taip ir neatskleidė per katastrofą išgyvenusiųjų skaičiaus.

Sovietų povandeninis laivas „K-278 Komsomolec“ (1989)

42 žmonės iš 69 ekipažo narių žuvo, kai kilus gaisrui buvo pažeistos balasto cisternų sistemos ir laivas ėmė skęsti. Avarija įvyko Norvegijos jūroje, į pietvakarius nuo Norvegijai priklausančios Lokių salos.

Rusijos povandeninis laivas „Kursk“ (2000)

Rusijos povandeninis laivas „Kursk“ paskendo per karinius jūrų mokymus Barenco jūroje, akvatorijoje tarp Norvegijos ir Rusijos. Prieš tai laive įvyko du sprogimai, kuriuos sukėlė torpedinio variklio degalų nuotėkis.

Dauguma iš 118 laive buvusių žmonių žuvo iš karto, 23 ekipažo nariams pavyko nusigauti į galinį skyrių, kur laukė pagalbos, tačiau jie užduso praėjus savaitei nuo gelbėjimo operacijos pradžios.

Povandeninis laivas "Kursk"

JAV karinio jūrų laivyno povandeninis laivas „SS-109“ (1927)

Amerikiečių povandeninį laivą šalia Menkių kyšulio pusiasalio kliudė amerikiečių pakrančių apsaugos laivas. Ši katastrofa pareikalavo 40 žmonių gyvybių.

Įdomiausia tai, kad praėjus metams po šios avarijos povandeninis laivas vėl pradėjo tarnauti ir tai aktyviai darė iki pat 1936 metų, kai buvo nurašytas.

„Thetis“ (1939)

Britų povandeninis laivas pradėjo leisti vandenį ir paskendo per bandomąjį panirimą Liverpulio įlankoje Airijos jūroje. Iš 103 ekipažo narių išgyveno keturi.