Kinijos statybų kompanijos „China Overseas Engineering Group Co.“ statė tiltą regione, kuriame istoriškai trūko investicijų ir plėtros. 2014 m. valtimi per upę kėlėsi apie dešimt žmonių. Valčiai apvirtus visi žuvo.

Birželio 14 d. Kenijos prezidentas U. Kenyatta apsilankė „Sigiri“ tilto statybų vietoje ir bendravo su atėjusiais žmonėmis.

Jis pažadėjo, kad naujas tiltas paskatins regione plėtrą, kurios stigo kelis dešimtmečius.

Po mėnesio Kenijoje vyks prezidento rinkimai.

Kenijos vyriausybė vykdo ne vieną kinų statomą ar finansuojamą projektą, kad įgyvendintų prezidento rinkimų pažadus, susijusius su infrastruktūra.

Birželį prezidentas pradėjo didžiausią investiciją nuo nepriklausomybės paskelbimo laikų – „Madaraka Express“. Šis Kinijos „Eximbank“ finansuojamas 3,8 mlrd. dolerių vertės geležinkelis jungia uostą Mombasą ir Nairobį. Planuojama, kad jis eis per Keniją ir sujungs dar kelis Rytų Afrikos miestus.

Visus stebina geležinkelio brangumas – kilometras kainuoja dvigubai daugiau nei kinų statytas geležinkelis, jungiantis Adis Abebą ir Džibutį.

Kompanija „Kenijos geležinkeliai“ teigia, kad išlaidos didesnės dėl sudėtingų geografinių sąlygų.

R. Odinga dėl geležinkelio griuvimo kaltina vyriausybę – kad ši dėl politinių tikslų skubino statybos darbus.