Tyrimo metu Nelaimingų atsitikimų tyrimų biuras (BEA) taip pat rado "Concorde" lėktuvų operatorės "Air France" klaidų, nors pabrėžė, kad jos nebuvo susijusios su viršgarsinio lėktuvo katastrofa Paryžiuje, kur žuvo 113 žmonių.

"Air France" atstovo teigimu, ataskaitoje nėra nieko naujo, praėjusią vasarą įmonėje buvo atliktas auditas, padarytos rekomendacijos, kurių dauguma jau įgyvendintos.

"Concorde" lėktuvai skrydžius atnaujino praėjusių metų lapkritį po to, kai dėl tragedijos prie Paryžiaus Šarlio de Golio (Charles de Gaulle) oro uosto jiems skristi buvo uždrausta.

Ataskaitoje buvo patvirtinta ankstesnioji išvada, kad lėktuvo priekinė padanga sprogo užvažiavusi ant gelžgalio, gulėjusio ant pakilimo tako. Gumos gabalai pataikė į sparną ir prakiurdė degalų baką. Kilus gaisrui sustojo lėktuvo varikliai, ir "Concorde" sudužo.

"Air France" darbe taip pat buvo nustatyti bagažo tvarkymo, dokumentų registravimo trūkumai ir neatitikimai tarp "Concorde" ir "Air France" procedūrų ypatingiems atvejams pakilimo metu.