Tyrėjai šiuo metu lenktyniauja su laiku, bandydami išsiaiškinti, kodėl įvyko tragedija. Pareigūnai privalo spėti, nes, nutilus juodųjų dėžių signalui, jų rasti bus praktiškai nebeįmanoma.

Lėktuvo pilotų kabinos savirašiai prietaisai, kaip skelbiama, vienintelė viltis išsiaiškinti tikslią nelaimės, per kurią žuvo visi 66 lėktuve buvę žmonės, priežastį.

Juodosios dėžės, kol neiškrovė baterijos, skleidžia signalą, kuris turėtų padėti jas rasti.

Anot ekspertų, juodosios dėžės nutils jau birželio viduryje.

Prancūzijos tyrimų laivas prisidėjo prie dingusio „EgyptAir“ lainerio paieškų

Specialia įranga aprūpintas Prancūzijos karinių jūrų pajėgų tyrimų laivas prisidėjo prie paieškų operacijos Viduržemio jūroje, per kurią mėginama surasti dingusio oro bendrovės „EgyptAir“ lainerio nuolaužas ir juodąsias dėžes, antradienį pranešė karo laivyno atstovas.

Laivo „Laplace“, kuris pradėjo darbą antradienio popietę, įranga galėtų užfiksuoti juodųjų dėžių skleidžiamus akustinius signalus, nurodė atstovas.

„EgyptAir“ lėktuvas „Airbus A320“, kuriame buvo 66 žmonės, sudužo Viduržemio jūroje gegužės 19 dieną pakeliui iš Paryžiaus į Kairą.

Tyrėjai lenktyniauja su laiku, mėgindami surasti skrydžio duomenų įrašymo įrenginius, kurių akumuliatorių, maitinančių akustinius signalus skleidžiančius prietaisus, energijos atsargos išseks per 4–5 savaites.

Tų įrenginių įrašyta informacija gali padėti tyrėjams nustatyti katastrofos priežastį.

Okeanografinių tyrimų laive „Laplace“ taip pat dirba du Prancūzijos civilinių skrydžių saugumo agentūros BEA nariai.

Prancūzijos bendrovė „Deep Ocean Search“ taip pat pasiuntė laivą, kurio kibernetinis nardymo aparatas gali nusileisti į 3 000 metrų gylį ir ištraukti juodąsias dėžes.

Tikimasi, kad jis prisidės prie paieškų apie birželio 10 dieną.