Graikijos gynybos ministras tvirtina, kad lėktuvas pasuko 90 laipsnių į kairę, tada 360 laipsnių į dešinę, o paskui staiga krito. Vis dėlto aukštas Egipto aviacijos pareigūnas tikina, kad tai nėra neįprastas judėjimas.

Egipto valstybinės oro navigacijos paslaugų tiekimo bendrovės vadovas Ehabas Azmy agentūrai „Associated Press“ sakė, kad prieš dingdamas iš radarų lėktuvas skrido normaliame 11 280 metrų aukštyje.

Šis faktas sumenkina tai, ką sako graikai apie staigų orlaivio aukščio praradimą prieš dingstant iš radarų“, – sakė E. Azmy.

Kodėl Graikijos ir Egipto nuomonės dėl lėktuvo katastrofos skiriasi, vis dar neaišku. Graikijos gynybos ministras Panosas Kammenosas sakė, kad prieš lėktuvo panirimą į jūrą radarai užfiksavo du staigius „Airbus A320“ posūkius ir aukščio kritimą iki 7620 metrų.

E. Azmy pridūrė, kad lėktuvui įskridus į Egipto oro erdvę, jis jokių problemų neturėjo. Egipto oro erdvėje „jis buvo stebimas beveik minutę ar dvi, o tada dingo“.

Graikijos aviacijos pareigūnai tikina, kad orlaiviui įskridus į Graikijos oro erdvę, oro eismą kontroliuojantys asmenys kalbėjo su pilotu ir viskas atrodė normalu. Jie bandė užmegzti ryšį su juo dar kartą 2 valandos 27 minutės Kairo laiku, kai lėktuvas turėjo įskristi į Egipto oro erdvę, tačiau „nepaisant pakartotinių signalų, orlaivis nereagavo“.

Praėjusią savaitę „Aviation Herald“ pranešė, kad likus trims minutėms iki lėktuvo dingimo jo tualete suveikė dūmų davikliai.

Egipto laikraščiui „al-Ahram“ E. Azmy taip pat paneigė pranešimą, kad lėktuvo pilotas buvo susisiekęs su Egipto oro eismo kontrole. Aviacijos pareigūnas vėlesniuose interviu „Associated Press“ ir „Reuters“ savo paneigimo toliau nedetalizavo.