Kruša taip pat sugadino lėktuvo priekyje esančią GPS navigacinę sistemą.

Pilotams pavyko lėktuvą nutupdyti Denveryje, kur išlipę keleiviai galėjo pamatyti visą žalos mastą. Dauguma keleivių džiaugėsi, kad liko gyvi po skrydžio, kuris priminė pasivažinėjimą amerikietiškais kalneliais.

„Štai mano lėktuvas. Džiaugiuosi, kad likau gyvas“, – savo paskyroje „Instagram“ svetainėje po lėktuvo nuotrauka parašė Beau Sorensonas.

Kanalui „The Weather Channel“ jis papasakojo, kad Bostone skrydis buvo atidėtas, ir pilotas įspėjo keleivius, kad skrydis gali būti nelygus, nes jis mėgins prasmukti tarp dviejų audrų, o tada staiga lėktuvas pateko į labai stiprią turbulenciją.

„Išgirdome smarkų dunksėjimą ir pamatėme, kaip žaibas trenkė į dešinįjį sparną. Lėktuvas smarkiai pakrypo ir ėmė staigiai leistis, vaikai pradėjo verkti, visi mes nervinomės.“

Keleivis Robas Wessmanas papasakojo kanalui ABC, kad vieni žmonės lėktuve laikėsi už rankų, kiti verkė. Nėra duomenų, kiek lėktuvu skrido žmonių, tačiau yra žinoma, kad tokio tipo lėktuvai („Airbus 320“) pritaikyti iki 180 keleivių.

Pranešama, kad į variklį patekę krušos gabalai išlėkdavo pro kitą pusę susmulkinti.

Keleivė Robin Jones papasakojo kanalui „Fox 13“, ką ji tuo metu galvojo: „Ar aš visiems pasakiau, kad juos myliu?“

Pilotai jau buvo nusprendę leistis avariniu būdu, ir tada suskilo priekinis stiklas. Matomumas tapo labai ribotas, ir jie turėjo pasikliauti automatine nukreipimo sistema. 20.40 val. vietos laiku jiems pavyko sėkmingai nutupdyti lėktuvą, padedant oro eismo kontrolės centro bokšto darbuotojams.

Keleiviai pasakoja, kad neįsivaizdavo tikrojo pavojaus masto, kol nusileidę tarptautiniame Denverio oro uoste neišvydo skubios pagalbos automobilių, o išlipę nepamatė, kaip baisiai suniokotas lėktuvo priekis.

„Šio lėktuvo pilotams „Delta Airlines“ turėtų sumokėti didžiules premijas už tai, kad išgelbėjo mūsų gyvybes“, – savo paskyroje „Twitter“ svetainėje rašo B. Sorensonas.

Vienas keleivis patyrė lengvus sužeidimus, jis buvo nugabentas į ligoninę, likusieji į Solt Leik Sitį nuskraidinti kitu lėktuvu, kuris į paskirties vietą juos nugabeno penkiomis valandomis vėliau, nei planuota.

B. Sorensonas papasakojo, kad po patirto šoko ne visi vaikai sutiko skristi toliau kitu lėktuvu, tad tėvams teko išsinuomoti automobilius ir dar beveik aštuonias valandas važiuoti į Solt Leik Sitį.
Federalinė aviacijos administracija tiria šį incidentą.

„Delta Airlines“ atstovė Liz Savadelis leidiniui „Denver Post“ pareiškė: „Didžiausias mūsų prioritetas – mūsų klientų ir įgulos saugumas.“