Priimtą sprendimą bendrovės „Kalašnikov“ atstovai argumentavo dviem priežastimis.

Pirmiausia, tvirtina Rusijos naujienų agentūra, sumanymas S. Seagalą pasirinkti reklaminiu veidu pasirodė esąs betikslis dėl Vašingtono sprendimo uždaryti JAV rinką koncerno produkcijai.

Visų antra, korporacijos atstovai spaudai ragina atkreipti dėmesį į prekės ženklo vystymo strategiją: „Šiuo metu esame paskutiniame naujo prekės ženklo formavimo etape“, todėl daugiau dėmesio skiriama baigiamiesiems akcentams.

„Kalašnikov“ 2014 metų pradžioje derėjosi su S. Seagalu – norėta aktorių pakviesti tapti šio prekės ženklo ambasadoriumi, kuris galėtų pagerinti koncerno pozicijas Amerikoje.

Rugpjūtį S. Seagalas apsilankė „Kalašnikov“ stende parodoje „Oboronekspo“, tačiau reklaminio bendradarbiavimo, kaip dabar tikina korporacijos atstovai spaudai, klausimas aptartas nebuvo.

Sankcijas, įšaldžiusias „Kalašnikov“ ir kitų gamintojų iš Rusijos produkcijos tiekimą į JAV, Vašingtonas įvedė 2014 metų liepą dėl situacijos Ukrainoje.