Dar 129 žmonės buvo hospitalizuoti po šios avarijos, kuri pagal aukų skaičių yra didžiausia per aštuonis Maskvos metro istorijos dešimtmečius.

Tiriamasis komitetas nurodė sulaikęs du įtariamuosius: techninės priežiūros pamainos brigadininką Valerijų Baškatovą ir jo padėjėją Jurijų Gordovą.

„Sulaikytieji jau buvo apklausti“, – nurodė komitetas, pridūręs, kad tiems asmenims greitai bus pateikti oficialūs kaltinimai dėl saugos normų pažeidimų.

Tyrėjai pridūrė, kad naujas iešmo mechanizmas, sumontuotas per gegužę atliktus remonto darbus toje vietoje, kur nuo bėgių nulėkė metropoliteno traukinys, iš tikrųjų tebuvo pritvirtintas paprasta viela.

„Pagal tyrimo versiją, 2014 metų gegužės pabaigoje tunelyje tarp stočių „Park Pobedy“ („Pergalės parkas“) ir „Slavianskij bulvar“ („Slavų bulvaras“) buvo pradėti parengiamieji darbai, įrengiant iešmą perėjimui į naują ruožą“, – naujienų agentūra „Interfax“ citavo Tiriamojo komiteto atstovą Vladimirą Markiną.

„Tyrimas kelia prielaidą, kad darbai buvo atlikti netinkamai: iešmo mechanizmas buvo užfiksuotas paprasta 3 mm viela, kuri nutrūko. Dėl to elektrinis traukinys nulėkė nuo bėgių“, - sakė V. Markinas.

Iš viso daugiau nei 1,1 tūkst. žmonių buvo evakuoti iš avariją patyrusio traukinio, kuris įstrigo tarp stočių vakariniame Maskvos rajone. Gelbėjimo operacija truko ilgiau negu 12 valandų.

1935 metais, vadovaujant Sovietų Sąjungos diktatoriui Josifui Stalinui, atidarytas Maskvos metropolitenas, kurio stotys yra itin puošnios, laikomas judriausiu pasaulyje ir kasdien perveža apie 9 mln. žmonių.