Buvęs oro linijų pilotas, šiuo metu dirbantis teismo animatoriumi, sukūrė iki šiol realistiškiausią ir geriausiai turimais duomenimis pagrįstą versiją, kas praėjusį šeštadienį įvyko Tarptautiniame San Fransisko oro uoste, rašo mashable.com.

Šią avarijos rekonstrukciją sukūrė buvęs „Boeing 727“ pilotas Jackas Suchocki, kuris, pasirodo, dar yra apdovanotas ir talentu trimatei animacijai. Jis yra įkūręs įmonę „Eyewitness Animations“, kuri animacinėmis priemonėmis rekonstruoja aviacijos katastrofas teisminiams tyrimams. Jis pasakojo, kad itin realistišką tragiško nusileidimo vaizdą sukūrė „Autodesk“ animacijos programa „3DS Max“.

Atkreipkite dėmesį į mėlyną lėktuvą-vaiduoklį, skrendantį teisinga trajektorija ir aukščiu – jis parodo, kur turėjo būti besileidžiantis „Asiana Airlines“ 214 reiso orlaivis. Lėktuvas-vaiduoklis iš tikrųjų skrenda kur kas greičiau negu sudužęs „Boeing 777“, bet J. Suchocki specialiai sulėtino jo greitį, kad žiūrovai galėtų lyginti abu orlaivius.

J. Suchocki svetainei „Mashable“ sakė, kad rekonstruodamas šią avariją rėmėsi įvairiais šaltiniais. Kad atkurtų tikslų skrydžio scenarijų ir įvykius tūpimo take suderintų su skrydžių kontrolės pokalbiais, jis pasitelkė Nacionalinės transportavimo saugumo tarybos (National Transportation Safety Board, NTSB) pranešimus spaudai, NTSB spaudos konferencijas, svetainės airnav.com, „Google Earth pro“ duomenis, keleivių ir 214 reiso įgulos liudijimus, Federalinės aviacijos administracijos radarų duomenis (kurie buvo skelbiami ir NTSB pranešimuose) bei tinklalapį liveATC.net.

Tai visa informacija, kuri žinoma šiuo metu, tačiau J. Suchocki žada atnaujinti savo filmuką, kai tik gaus daugiau duomenų.

„Mes skelbsime papildomus naujus segmentus ir perspektyvas“, - sakė jis, pridurdamas, kad ateityje į vaizdo įrašą bus įtraukta „atsiliekančio lėktuvo perspektyva, atskleisianti greičių skirtumą tarp lėktuvo vaiduoklio, skrendančio 137 mazgų greičiu, ir „Asiana Airlines“ orlaivio“.

„Artimiausioje ateityje taip pat svarstome sukurti segmentą, tiksliai vaizduojantį, kaip veikė automatinė traukos sistema“, – teigė jis. Tai kruopštus darbas, panašus į tas užduotis, kurias reguliariai atlieka J. Suchocki ir jo agentūra.

Jis teigia, kad atnaujintas vaizdo įrašas turėtų pasirodyti iki pirmadienio popietės.