Neseniai tinklalapyje „Youtube“ paskelbtame filmuke Pchenjane besisvečiuojantys užsieniečiai vakarieniauja picerijoje, kurią atidarė „Corital“ (bendra Šiaurės Korėjos ir Italijos bendrovė), jiems atnešama „Coca-Colos“.

Šios picerijos, kurių Pchenjane iš viso yra net trys, svečiams sakoma, jog gėrimas, pilamas iš raudonų skardinių baltais užrašais, atkeliavo ne iš Amerikos, kuri vis dar įvardijama kaip aršiausia šalies priešė ir valstybinės žiniasklaidos vadinama „ginklais žvanginančia imperialiste“. Esą tai gėrimas pavadinimu „Italian Coke“.

Šis filmukas – pirmasis įrodymas, jog atsiskyrėliškoje šalyje jau galima įsigyti šio putojančio gaiviojo gėrimo. Nors niekas neabejoja, jog „Coca-Cola“ Šiaurės Korėjos elitas slapta mėgavosi ir iki tol – ji tikriausiai buvo geriama su daugybe aukščiausios kokybės viskio, kurio kiekvienais metais režimas įsiveža į valias.

Perkalbėjus Šiaurės Korėjos valdžią, JAV Džordžijos valstijos sostinėjė Atlantoje esančiai „Coca-Cola“ bendrovei dabar belieka vieną dieną užkariauti Kubą.

Iki 2012 metų birželio „Coca-Colos“ nebuvo įmanoma nusipirkti Mianmare, tačiau bendrovė pažadėjo pradėti prekyba šiuo gaiviuoju gėrimo po 60 metų pertraukos, kai tik JAV valdžia panaikins sankcijas investicijoms, pritaikytas siekiant paskatinti demokratines reformas šalyje.

Analitikai teigia, jog Šiaurės Korėjos sutikimas į savo rinką įsileisti tokius produktus kaip „Coca-Cola“ dar prieš metus buvo tiesiog neįsivaizduojamas dalykas, tačiau po šalies lyderio Kim Jong Ilo (Kim Čen Iro) mirties viskas pasikeitė.

Dabar šaliai vadovauja 29 metų jo sūnus Kim Jong Un (Kim Jong Unas), mokęsis Šveicarijoje ir tiesiog dievinantis krepšinį (taip pat neatsiejamą nuo JAV).