1926 metais netoli Turino šalies pramoninėje šiaurėje gimęs S.Pininfarina savo ilgą karjerą buvo paskyręs bendradarbiavimui su garsiausiomis automobilių gamintojomis ir, be kitų modelių, sukūrė "Ferrari Testarossa", "Fiat 124 Spider", "Fiat Dino" ir "Maserati GranTurismo".

Baigęs mechaninę inžineriją jis ėmė dirbti šeimos automobilių dizaino kompanijoje ir greit įsitraukė į visas verslo sritis - nuo automobilių dizaino kūrimo iki inžinerijos ir gamybos.

Užsimojęs pakeisti visuotinį įsivaizdavimą, kad automobiliai tik atlieka funkciją, jis tapo žvaigžde su nuostabiai skulptūriškais kraujo raudonumo "Ferrari", nuo 410 SA iki "Dino Berlinetta Speciale", "Ferrari F40" ir "Enzo Ferrari".

Savo talentus jis naudojo ir ne tokiems egzotiškiems modeliams, tokiems kaip "Peugeot" ir "Mitsubishi".

S.Pininfarina jautė aistrą ateities technologijoms, anksti parėmė automobilių taršos mažinimą ir degalų naudojimo ekonomiškumą. 1972 metais jis Italijoje atidarė pirmąjį vėjo tunelį, kuris tuo metu buvo tik vienas iš kelių pasaulyje.

2006 metais vadovavimą kompanijai jis perleido sūnui Andreai (Andrėjai).

2011 metais kompanija paskelbė, kad nutraukia automobilių gamybą, nes dėl finansinės krizės smarkiai sumažėjo pajamos, tačiau toliau užsiima dizainu ir inžinerija, ypač didelį dėmesį skirdama elektromobiliams.

S.Pininfarina, kurio tikrasis vardas yra Sergio Farina (Serdžas Farina), 1988-1992 metais vadovavo Italijos verslo asociacijai "Confindustria", o 2005-aisiais buvo paskirtas senatoriumi iki gyvos galvos.