Tokijo miesto valdžia dėl tokio elgesio apskundė Japonijos pigių skrydžių bendrovę „Skymark Airlines“. Vartotojų teisių agentūra oro linijoms nurodė kuo skubiau pašalinti įspėjimus, kuriuose keleiviai informuojami, kad „Skymark Airlines“ skrydžių metu skundų nepriiminės. Klientams siūloma skųstis tiesiogiai vartotojų teisių gynimo institucijoms.

Vartotojų teisių agentūros vadovas Hirohiko Fukushima Tokijuje sakė: „Negalime toleruoti tokios tiesioginio skundų bendrovės paslaugomis peradresavimo valstybinėms institucijoms“.

„Skymark Airlines“ parengė aštuonių punktų informacinę skrajutę apie paslaugų kokybę, nuo gegužės vidurio keleiviai jas randa bendrovės lėktuvuose. Skrajutėje teigiama, jog skrydžio palydovai nepadės keleiviams pasidėti bagažo, jie neprivalo būti mandagūs su „klientais“ bei pažymima, jog pagrindinė skrydžių palydovų užduotis – rūpintis ne keleivių patogumu, bet saugumu.

Lankstinuke taip pat skelbiama: „Lėktuvuose nepriimsime jokių skundų. Jeigu žmogus to nesupras, jo bus paprašyta išlipti – kad galėtume pakilti pagal tvarkaraštį. Jeigu klientai turi nusiskundimų, raginame juos kreiptis tiesiai į Nacionalinį vartotojų teisių centrą ar kitas atsakingas institucijas“.

Trečiadienį pigių skrydžių bendrovė jau buvo nebe tokia kategoriška ir sutiko peržiūrėti lankstinuko turinį.

Tą pačią dieną Japonijos susisiekimo ministerija paskelbė reikalausianti, kad minėtosios bendrovės pilotai ir skrydžių palydovai būtų stebimi, bus bandoma išsiaiškinti, ar jie pakankamai kompetentingi.

Šiais metais „Skymark Airlines“ jau ne kartą dėl ne itin malonių priežasčių buvo atsidūrusi dėmesio centre. Pavyzdžiui, skrydžio į Okinavą metu skrido žemiau leistino aukščio, o kitas lėktuvas Ibarakio oro uoste leidosi negavęs leidimo.

Nuo metų pradžios iki gegužės „Skymark“ įvykdė net šešis saugumo pažeidimus, skelbia TBS.