„Nors dauguma apklaustų Rusijos aviacijos specialistų ir atmeta sabotažo versiją, jie sako, jog klausimas, kodėl moderniausias rusiškas keleivinis lėktuvas, kurio visos sistemos dirbo tiesiog idealiai, parodomojo skrydžio metu rėžėsi į mylios aukščio vulkano šlaitą, išlieka neįminta mįslė“, rašoma laikraštyje.

„Visos iki šios akimirkos iškeltos teorijos nėra vertos pasitikėjimo, patikimos informacijos trūksta, sklando daug bereikšmių gandų. Bijau, jog Rusijai ši istorija taip ramiai nesibaigs“, - mano tinklalapio Avia.ru vadovas Romanas Gusarovas.

„Objektyvios informacijos nebuvimas ir profesinės etikos trūkumas ir skatina tokius gandus sklisti“, - mano agentūros „Aviaport“ specialistas Olegas Pantelejevas.

Neįvardytas vyriausiosios Rusijos žvalgybos valdybos pareigūnas dienraščiui „Komsomolskaja Pravda“ sakė, jog Rusijos žvalgyba jau seniai stebėjo JAV karinių oro pajėgų specialistų veiksmus Džakartos oro uoste.

„Žinome, jog jie turi techninių galimybių sutrikdyti lėktuvo ir operatorių ryšį ar tiesiog nuotoliniu būdu pakeisti lėktuvo parametrus“, - teigia neįvardytas pareigūnas.

„Mes laikomės versijos, jog tai buvo iš anksto suplanuotas pramoninis sabotažas, kurio tikslas buvo pašalinti mūsų lėktuvą iš rinkos“, - tvirtina, bendrovės, gaminančios minėtuosius lėktuvus, atstovas.