„Žmogžudystė įvyko taikiu metu, be šūvių, – paaiškino Tarybos prie Rusijos aviacijos vadovas nusipelnęs karo lakūnas, Rusijos didvyris Piotras Dainekinas. – Prisidėjus aukštų valdininkų įsakymams ir nurodymams. Norint ją išgelbėti, reikia nedelsiant atleisti visus vadinamuosius reformatorius. Čia ne baldus stumdyti reikia, o visą kolektyvą išvaikyti.“

Neseniai Generalinė prokuratūra įvardijo pagrindinę aviakatastrofų Rusijoje priežastį – paaiškėjo, kad 80 proc. atvejų susiję su žmogiškuoju faktoriumi, o ne dėl technikos. Būtent dėl šios problemos į posėdį susirinkę Visuomeninių rūmų specialistai sutiko su minėta išvada.

„Padėtis apgailėtina. Nebeliko profesionalumo, kartų paveldimumo, instruktorių“, – teigė Valstybinės aviacijos priežiūros tarnybos viršininko pavaduotojas Jurijus Fediušinas. Anot jo, pilotai laiko egzaminus su pasenusia įranga, paruošiamosios programos irgi pasenusios, be šiuolaikiškų pakeitimų.

Sprendžiant iš pareigūno žodžių, pilotų mokyklose pilotai nepakankamai paruošiami, jie baigia mokytis pradėję dirbti oro linijų bendrovėse. Neseniai taip teigė ir šalies Generalinės prokuratūros atstovė Jelena Glebova.