Branduolinis kuras, kurį gabeno traukinys, anksčiau buvo naudojamas Vokietijoje elektrai gaminti. Prancūzijoje atliekos buvo perdirbtos kompanijos "Areva" gamykloje, po to turėjo būti sugrąžintos. Traukino sąstatas, kurį gamtos gynėjai pavadino radioaktyviausiu istorijoje, vyko iš Normandijos į Vokietijos miestą Gorlebeną, kur turėjo atvykti šeštadienį, lapkričio 6 dieną. Traukinio sąstatą sudaro 14 vagonų - 11 su atliekomis ir 3 su policininkais.

Tačiau ekologai jam užkirto traukiniui kelią Kano mieste. Jie tvirtina, kad tas traukinys "du kartus radioaktyvesnis nei Černobilis". Aktyvistai iškėlė plakatą su užrašu "Pasipriešinimas be sienų" ir pareiškė, kad avarijos atveju traukinys tuoj pat sukeltų pavojų gyvybėms, taip pat keltų ilgalaikį pavojų sveikatai. Ekologai mano, kad Gorlebeno atliekų saugykla nesuteiks reikiamo saugumo. Jie reikalauja, kad atliekos būtų gabenamos į saugesnę vietą.

Anksčiau buvo pranešta, kad traukinį Vokietijoje ketino pasitikti 30 tūkst. protestuojančių žmonių ir 16 tūkst. policininkų. "Areva" atstovas Christophe'as Neugnot anksčiau paneigė ekologinių organizacijų metamus kaltinimus. Jis atmetė galimybę, kad atliekos gali ištekėti, o traukinį pavadino "tvirtove ant ratų". "Konteineriai atlaikys netgi tuo atveju, kai į juos trenksis kitas visu greičiu lekiantis traukinys", - sakė Ch.Neugnot.

Jis taip pat pareiškė, kad šis traukinys neveža rekordiškai didelio radioaktyvaus krovinio (jau anksčiau 10 traukinių su tokiu kroviniu važiavo iš Prancūzijos į Vokietiją). Pasak kompanijos atstovo, krovinys prilygsta atliekų kiekiui, kuris gaunamas visus metus gaminant elektrą 24 mln. vokiečių.