"Heathrow" oro uoste buvo įrengta speciali pakyla, kurioje stebėti, kaip paskutinį kartą tupia legendinis lėktuvas, galėjo 1 tūkst. "Concorde" gerbėjų, laimėjusių bilietus loterijoje.

Šimtai žmonių susirinko ir "Heathrow" prieigose, nepaisydami prašymų laikytis atokiau nuo oro uosto, kurio apkrova šiuo metu yra vos ne didžiausia per metus dėl mokyklose prasidėjusių atostogų.

Skrydis BA0002 iš Niujorko į Londono oro uostą buvo paskutinė istorijoje "Concorde" kelionė, padėsianti tašką vienu iš didžiausių XX amžiaus technologinių laimėjimų laikyto lėktuvo istorijoje.

"Concorde" likimas paaiškėjo balandžio mėnesį, kai "British Airways" ir "Air France" kartu pareiškė ketinančios atsisakyti šių lėktuvų dėl jų gana garbaus amžiaus ir sparčiai augančių priežiūros kaštų.

7-ąjį dešimtmetį Prancūzijos "Aerospatiale" ir Didžiosios Britanijos "Aircraft Corporation" sukurtas "Concorde" tuomet buvo laikytas technologiniu stebuklu ir britų bei prancūzų bendradarbiavimo simboliu.

Netrukus lėktuvas, skraidęs 2,15 tūkst. kilometrų per valandą greičiu, tapo ir prabangios oro kelionės simboliu.

Tačiau viltys žlugo 2000 metų liepos 25 dieną, kai netrukus po pakilimo Paryžiaus Charle`o de Golio oro uoste sudužo "Air France" priklausęs "Concorde". Per šią nelaimę žuvo visi 109 lėktuve buvę žmonės ir dar keturi žmonės ant žemės.

Nors 2001 metų lapkritį techniškai patobulinti lėktuvai vėl pakilo į orą, ši nelaimė tapo pabaigos pradžia.