Oro dispečeriai prarado ryšį su "Airbus A330" lėktuvu 5.20 val. Lietuvos laiku - netrukus po to, kai šis pakilo iš Rio de Žaneiro. Laineris skrido į Charleso de Gaulle'o oro uostą Paryžiuje.

Gelbėtojai ieško dingusio lėktuvo apie 300 km nuo Brazilijos kranto, Fernando de Noronha salyno regione.

Lėktuvas turėjo nutūpti Paryžiuje 12 val. 15 min. Lietuvos laiku.

Prancūzijos aviacijos pareigūnai pranešė, kad dingęs lėktuvas iki 14 val. būtų išnaudojęs visas kuro atsargas, todėl tikėtis, jog lėktuvas dar yra ore neverta.

Kompanijos „Air France“ atstovai informavo, jog netrukus po pakilimo dispečeriai gavo pranešimą, jog lėktuvas pateko į stiprios turbulencijos zoną, o 15 minučių vėliau – pranešimą apie trumpą jungimą.

Paskutinis ryšys su "Air France" lėktuvu, kuris dingo pirmadienį virš Atlanto skrisdamas iš Rio de Žaneiro į Paryžių, užmegztas buvo tuo metu, kai lėktuvas buvo už 565 km nuo Brazilijos šiaurės rytų pakrantės, pranešė Brazilijos karinės oro pajėgos (KOP).

"20 val. 33 min. (pirmadienį 4 val. 33 min. Lietuvos) laiku reisas AF 447 turėjo paskutinį radijo kontaktą su Atlanto regiono kontroles centru padėtyje INTOL (565 km nuo šiaurės rytų miesto Natalio)", - sakoma pranešime.

Pasak KOP, atsakingų už skrydžių kontrolę Brazilijos oro erdvėje, lėktuvo

"Airbus A330-200" įgula pranešė įskrisią į Senegalo oro erdvę apie 2 val. 20 min Grinvičo (5 val. Lietuvos) laiku.

Palikdamas Brazilijos radaro zoną virš Atlanto vandenyno lėktuvas skrido įprastame 10 670 m aukštyje 840 km per val. greičiu, nurodoma pranešime.

2 val. 20 min. Grinvičo laiku, kai Brazilijos skrydžių kontrolieriai pamatė, kad lėktuvas nepraneša, kaip privaloma, jog jis pereina į Senegalo oro erdvę, susisiekta su Senegalo sostinės skrydžių kontrolės centru.

5 val. 30 min Grinvičo (8 val. 30 min. Lietuvos) laiku Brazilijos KOP pradėjo paieškos ir gelbėjimo misiją - išsiųstas pakrantės apsaugos patrulio lėktuvas ir specialus KOP gelbėjimo lėktuvas.

Brazilijos KOP pranešime pažymima, kad "Air France" informavo, jog iš "Airbus" gautas automatinis pranešimas apie technikos problemas, reiškiančias, kad galėjo kristi slėgis lėktuvo kabinoje ir sugesti elektros sistema.