Tuo tarpu šaltiniai Rusijos aviacijos sluoksniuose teigia, kad katastrofos ištiktą lėktuvą eksploatavo Irano aviacijos kompanija "Aram Air", o jai lėktuvą buvo išnuomojusi Ukrainos gynybos ministerija.

Šaltinio duomenimis, prieš perduodant lėktuvą Ukrainai, juo naudojosi SSRS karinės oro pajėgos.

Ukrainos aviacijos transporto kompanijos nepatvirtino, jog Rytų Timore sudužęs lėktuvas priklausė Ukrainai.

Apklausti IL-76 operatoriai Ukrainoje, tarp jų "Ukrainos aviacijos transporto kompanija" ir kompanija "Volare", patvirtino, kad jų aviacijos parke esantys IL-76 su katastrofa Rytų Timore nesusiję.

Ukrainos gynybos ministerijos spaudos tarnyba atsakė, jog Ukrainos kariškiai nedalyvauja taikos palaikymo operacijose Rytų Timore Jungtinių Tautų (JT) ir kitų tarptautinių misijų sudėtyje.

Anksčiau JT pranešė, kad lėktuvas IL-76 tvyrant rūkui rėžėsi į kalną netoli Baukau oro uosto, esančio maždaug 100 km į rytus nuo sostinės Dilio. Lėktuvas sudužo penktadienį po pietų. JT pareigūnų žiniomis, lėktuve galėjo būti šeši žmonės.

Į buvusią Portugalijos koloniją Rytų Timorą Indonezija įsiveržė 1975 metais. 1999-aisiais ši mažytė teritorija per referendumą milžiniška balsų persvara nusprendė atsisakyti autoritariško Džakartos valdymo.