Pasak Mariolos Przewlockos, kuri Briuselyje liudijo komisijai, tiriančiai pranešimus, kad JAV centrinės žvalgybos valdybos (CŽV) išnuomotais lėktuvais buvo slaptai gabenami terorizmu įtariami sulaikyti asmenys, "šių lėktuvų tūpimai buvo slaptųjų tarnybų veiklos dalis, mes tai vertinome būtent taip".

Ji nurodė, kad prieš atvykstant šiems įtartiniems orlaiviams, Lenkijos policijos agentai ir kariniai pareigūnai pavesdavo oro uosto personalui aptarnauti šiuos lėktuvus.

Orlaiviai stovėdavo tūpimo juostos gale, ir oro uosto darbuotojai nežinojo, kas juose vyko. Tačiau personalas matė, kaip prie lėktuvų privažiuoja autofurgonai, o kartą atvyko ir "greitosios pagalbos" automobilis, atsiųstas Lenkijos policijos ir armijos.

Tarp šių orlaivių, pasak M.Przewlockos, buvo iš Kabulo skridęs "Boeing 737", kurio dydis neatitinka aerodromo reikalavimų.

Šimanuose taip pat buvo nutūpę mažesnių "Gulfstream" klasės lėktuvų, kurių palydovai oro uosto mokestį visada sumokėdavo grynais pinigais, o ne kaip įprasta kredito kortele.

Be to, M.Przewlocka pabrėžė, kad šių reisų aptarnavimo dokumentuose buvo nurodytos didesnės nei paprastai sumos.

M.Przewlocka buvo atleista iš darbo, kai apie įtartinus skrydžius papasakojo prancūzų televizijos žurnalistams.

Europos parlamento specialiosios komisijos nariai, tiriantys CŽV lėktuvų skrydžių Europoje klausimą, Lenkijoje lankėsi prieš keletą savaičių, tačiau tada jie negavo "pageidaujamos informacijos" iš šios šalies valdžios ir jiems netgi nepavyko susitikti su aukštais šios šalies pareigūnais.