Vaikai yra jautrūs ir pastabūs, be to jie greitai įsisavina santykių patirtį. Bendravimas su tėčiu sudaro pavyzdį, kaip atrodo santykis su vyru. Jei vaikas palaiko sveikus santykius su savo tėčiu, jie paprastai turi aukštesnį savivertės, pasitikėjimo ir stabilesnių santykių su kitais vyrais lygį. Buvo atliktas ne vienas tyrimas apie tai, kaip tėvo nebuvimas šeimoje daro įtaką vaiko psichinei sveikatai, o rezultatai rodo, kad tai iš tiesų daro poveikį.[1]

Socialiniuose tinkluose populiari turinio autorė Gabija Bekerė teigia, kad šiais laikais nebėra „vyriška/moteriška“ sampratų. Tiesiog vis labiau žmonės supranta, kad reikia rinktis ir daryti tai, kas patinka. Ir jeigu vyrui patinka daryti makiažą, o moteris džiaugiasi taisydama variklius, viskas su tuo gerai, svarbiausia būti laimingais. Taip pat ir su vaikų priežiūra!

„Įsitraukusio tėvo“ idėja susiformavo tik per pastaruosius kelis dešimtmečius. Istoriškai vyrų tapatybė buvo labai susieta su jų karjera, ir tai vis dar svarbu šiandien. Lietuvoje atliktos apklausos duomenimis, net 43,8 procentų apklaustų vyrų teigia, kad būti šeimos maitintoju reiškia būti geresniu vyru ir tėčiu. Tačiau ta pati apklausa atskleidė ir faktą, kad beveik 78 procentai lietuvių tėčių su mylimaisiais laisvalaikį leidžia bent kartą ar kelis kartus per savaitę. Šiais laikais tėčiai labiau užsiima vaiko auklėjimu, jie palieka ir pasiima vaikus iš mokyklos, darželio, įvairių užsiėmimų ir kt. Svarbu, kad jie ne tik atlieka taksi vairuotojų vaidmenį, bet ir moka domėtis vaiko poreikiais, simpatijomis, antipatijomis ir charakteriu. Vis daugiau tėčių galima pamatyti vaikų žaidimų aikštelėse, vaikų gimtadienio šventėse. Šeima tampa lygiaverčiu dariniu, kurioje vyrauja balansas ir harmonija, kai abu tėvai yra svarbi vaiko gyvenimo dalis.

Gabija Bekerė

Būti tėvu reiškia ne tik parodyti stiprybę bei pasirūpinti pragyvenimu. Mes, „Dove Men + Care“, esame tikri, kad tėvas, žinantis savo vertę ir besirūpinantis savimi, turi daugiau meilės, kuria gali pasidalinti su šeima ir vaikais. Kiekviena rūpestinga šeima prasideda nuo save mylinčių asmenų.

Turėdami 60 metų patirtį, stebėjome vyriškumo raidą. Todėl drąsiai galime teigti, kad vyriškumas ir rūpestis yra neatsiejami dalykai. Nuo reklamos kampanijų iki produktų „Dove Men + Care“ švenčia šiuolaikinį vyriškumą ir parodo, kad vyrai turi rūpintis savimi.

*Remtasi apklausos duomenimis, kuri buvo paskelbta Dove Lietuva Facebook puslapyje 2021 m. balandžio 9 - 16 dienomis. Respondentų skaičius - 203.

[1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3904543/

Užsakymo nr.: PT_87221867