„Kasmet augame kartais. Pernai iš viso pagaminome 50 mln. gamtai draugiškų daugkartinių maišelių, o 2021 m. – 36 mln. Klientų turime 23 pasaulio šalyse, maišelius gaminame ne tik garsiems tarptautiniams prekės ženklams, bet ir stambiausiems ES esantiems prekybos tinklams. Dažnai sulaukdavome tiek tarptautinių, tiek Baltijos šalyse veikiančių fondų susidomėjimo į mus investuoti, tačiau norėjome tokio partnerio, su kuriuo pajustume sinergiją. Bendraujant su „Livonia Partners“ pamatėme, kad turime bendrą požiūrį į tvarumą, inovacijas ir verslo plėtrą. Tai buvo pagrindiniai faktoriai, lėmę tokį mūsų pasirinkimą“, – teigia „Bagfactory“ vadovas, bendrakūrėjis Gvidas Krolis.

Anot G. Krolio, bendrovei ateinantis laikotarpis bus didelio augimo metas. Ypatingas dėmesys bus skiriamas uždariems ciklo procesams – surinkimui, perdirbimui, medžiagų gamybai, galutinių produktų gamybai. Artimiausiuose planuose – Europos Sąjungoje ir JAV esančių kitų gamybos, prekybos įmonių įsigijimas ir naujų pardavimų biurų atidarymas užsienyje.

Nuo įmonės įkūrimo pradžios „Bagfactory“ komanda daug investuoja į ekologiškų maišelių gamybos technologijas, todėl ateityje galima tikėtis dar didesnio proveržio ir šioje srityje.

„Mes ne tik gaminame, bet ir kuriame mašinas, gaminančias išskirtinius daugkartinius ekologiškus maišelius. 2022 metais drauge su KTU universiteto mokslininkais sukūrėme technologinį sprendimą, kuris leis pirmiesiems pasaulyje automatizuotu būdu gaminti maišelius iš 100 proc. perdirbtų PET butelių. Tokių maišelių gamybą pradėsime šiais metais. Taip pat 2023 metų viduryje pristatysime dar vieną daugkartinių maišelių rinkoje nematytą alternatyvą. Tikiu, kad turime visas galimybes tapti konkurencingu tvarios inovacijos lyderiu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje“, – teigia „Bagfactory“ valdybos pirmininkas, bendrakūrėjis Marius Rumbinas.

„Livonia Partners“ įkūrėjo ir partnerio Mindaugo Utkevičiaus teigimu, nėra jokių abejonių, kad fondui ir „Bagfactory“ suvienijus jėgas, pavyks bendrovę kilstelti į aukštesnį lygį ir tapti vienais iš pasaulinių rinkos lyderių.

„Bagfactory“ įkūrėjai Gvidas Krolis ir Marius Rumbinas. Vilniuje nuo 2015 m. įsikūrusioje įmonėje dirba 60 žmonių. „Bagfactory“ 2022 m. metinė apyvarta siekė 10,4 mln. eurų, t. y. 2,2 karto daugiau nei 2021 m. Pernai Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija (LRT) nominavo bendrovę už unikalius žaliuosius sprendimus LRT Metų apdovanojimuose.

„Livonia Partners“ daugiausia investuoja į didelį augimo potencialą turinčias mažas ir vidutines įmones Baltijos regione ir už jo ribų. Įmonės vertė paprastai būna nuo 10 mln. iki 100 mln. eurų.

Fondas siekia padėti bendrovėms tapti savo rinkos lyderėmis, darant teigiamą poveikį aplinkai ir generuojant patrauklią finansinę grąžą.

„Bagfactory“ akcininkų finansinis patarėjas sandoryje buvo „Oaklins“, o teisinis patarėjas – „Sorainen“. Pirkėją sandorio įgyvendinime konsultavo „TGS Baltic“ ir „Mazars“.